Наявність книги скарг необов'язкова - Вісті Черкащини

Наявність книги скарг необов'язкова

Як відомо, нещодавно уряд скасував обов’язкове ведення книги скарг і пропозицій. Прийняли постанову КМУ «Про внесення змін до порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів». Тепер наявність такої книги необов’язкова. Хоч ніхто не забороняє добровільно використовувати її для зв’язку зі споживачами, але абсурдні штрафи за неправильне оформлення (зокрема, нумерацію сторінок чи нечіткі дані) скасовані.

Як сприйняли цю новину власники звенигородських магазинів та споживачі – жителі Звенигородки?

-На нашу думку, рішення правильне, – кажуть працівники магазину «Меркурій». – Адже існування такої книги вимагало організаційних витрат, призначення відповідальних за її ведення, розгляд скарг, зберігання інформації тощо. У той же час це частково порушувало законодавство щодо захисту персональних даних. Хоч, якщо на те пішло, ми не пам’ятаємо, аби хтось цікавився, є у нас така книга чи ні, – говорять продавці.

-Книга скарг? Та це ж, не що інше, як пережиток соціалізму, – почули ми в магазині «Околиця». – Такі книги вимагали колись від державних закладів торгівлі та споживчої кооперації. Тепер же інші часи.

-Це не гарантувало вирішення проблем, що виникали між споживачем чи покупцем, – пригадує пенсіонерка Ольга Марченко.

У випадку неякісного обслуговування юристи радять телефонувати на гарячу лінію, заходити на сайти, коментувати сторінки компаній у соціальних мережах.

Михайло НЕЧАЙ

30.03.2019 13:55
Переглядів: 620
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.