“Нова пошта” відправила посилку за “липовим” номером телефону й дала дивну пораду обуреному клієнту

Жінка, яка відправляла посилку, назвала не свій номер і сказала, що “так має бути”.

Клієнт “Нової пошти” розповів про незвичайний інцидент, який стався за його пасивної участі. За словами чоловіка, компанія відправила посилку до Івано-Франківська від людини, яка назвала його мобільний номер.

Про це Валентин Майданюк написав на сторінці НП у Facebook.

“Щойно прийшло в додатку сповіщення, що моє відправлення (у якому я – відправник) виїхало з міста Тальне. Це, на хвилину, Черкаська область. Мені стало цікаво, як це я, будучи в Києві, відправляю посилки з Тального. Виявилося, що не просто посилки, а 20 кілограмів подарунків”, – пише він.

скріншот

Звернення клієнта до центру підтримки компанії допомогло дізнатися, що посилку відправляла невідома жінка, яка назвала його номер.

“На зауваження, що це не вона по базі, жінка сказала “так має бути” і оплатила доставку. І в неї її прийняли. Без документів, без нормального підтвердження. Від чужого імені. Ніхто з цим нічого не може зробити. Класно “Нова пошта”, що даєте змогу відправляти посилки від рандомних людей по всій країні”, – пише чоловік.

скріншот

Згодом завдяки додатку чоловік дізнався, що ще одна посилка прямує з Тального до Бердянська.

скріншот

 

У коментарях до публікації представник “Нової пошти” спочатку роз’яснив, що для відправки посилки клієнт повинен надати інформацію про відправника, отримувача, опис та оголошену вартість відправлення та, у разі необхідності, замовити додаткові послуги.

“При цьому не потрібно надавати документи, що посвідчують особу”, – додали в компанії.

Згодом співробітник служби підтримки розповів, що вдалося з’ясувати щодо дивних відправлень.

“Колеги з контакт-центру дізналися у керівника відділення, що при відправці клієнта повідомили, що відправником зазначено іншу особу, та клієнт погодився й попрохав залишити ці дані. Раніше зазначили Вам, що для відправки посилки не потрібні документи, які підтверджують особу”, – написав представник НП.

Він також порадив клієнту, якщо посилки відправляв не він, видалити їх у мобільному додатку “щоб не слідкувати за ними”.

скріншот
17.12.2021 11:12
Переглядів: 1428
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.