Жінка з Тальнівщини переконує, що нині варто знаходити час для розвитку

Світлана Дубовик родом з Тальнівщини, працювала та проживала із сімʾєю у Києві. Нині продовжує вести активно свій цікавий блог в Інстаграмі, займається маркетингом саме в цій соціальній мережі. Допомагає іншим просувати свої бренди через Інстаграм та наголошує, що нині варто не втратити шанс, якщо є вільний час, звичайно, розвиватися та навчатися, не опускати руки і думати про майбутнє.

З 24 лютого її життя, як і кожного українця, набуло своїх корективів. Саме в цей день вони почули перші вибухи у місті, які були неподалік від їхньої багатоповерхівки. Потім телефонний дзвінок від чоловіка, зі словами, що «почалася війна, збирайте речі». Тоді довгі 12 годин дороги до Тальнівщини, з неймовірним стриманням сліз, відчаю та страху, аби діти в авто були спокійними.

Тепер, каже Світлана, потрібно пристосовуватися до нової реальності. Спочатку вона не знала що робити. На своїй сторінці в Інстаграмі активно поширювала новини, що і де відбувалося. А потім зрозуміла, що так тільки пригнічує себе та своїх читачів, тому взялася змінювати настрій. Почала навчатися онлайн та ділитися своїми знаннями. Також зробила тематичну фотосесію доньки та себе в українському одязі. Каже, що нині в неї є більше вільного часу, тому вона старається його використовувати більш раціонально. Відповідно знаходиться місце й для творчості.

Взагалі Світлана закінчувала Тальнівський будівельно-економічний коледж, має професію бухгалтера. Проте, коли була в декреті, шукала варіанти, як зможе працювати з дому. У той час вʾязала на замовлення, тому свої роботи виставляла та продавала через соціальну мережу Інстаграм. Каже, що у неї вдало виходило робити фото, створювати контент, відеоконтент. Потім почала більше вивчати маркетинг соціальних мереж, як правильно просувати бренди через Інстаграм, робити рекламу свого товару чи послуги. Відповідно жінка наголошує, що нині соціальний маркетинг дуже актуальна тема і будь-який бізнес має розвиватися через Інстаграм, як одну із соціальних мереж, аби не втрачати велику аудиторію своїх потеційних клієнтів.

– Зараз займаюся тим, що надаю безкоштовні онлайн-консультації підприємцям, які запускають онлайн-магазини, переходять в Інстаграм. Інформую їх, як оформлювати профіль, як його правильно просувати, як запускати рекламу на свій товар. Окрім того, ще паралельно навчаюся. Адже на сьогодні багато-хто відкрив для українців безкоштовне начання. Тому зараз максимум зосереджуюся на розвитку. Вважаю, якщо я нині у безпечному місці, то можу формувати певний фундамент для майбутнього і свого, і для інших, саме тим, чим я можу це робити, – розповідає Світлана.

Таким чином, як переконує жінка, вона відволікається від тривоги та хвилювання і спрямовує свою енергію на пізнання нового та допомогу іншим у розвитку свого бізнесу через актуальну нині соціальну мережу. Адже, як-не-як всім потрібно продовжувати розвиватися і рухатися вперед для процвітання нашої країни в майбутньому.

Ольга МОСКАЛЕНКО

Читайте також: Черкаський національний потрапив у 20 кращих українських закладів вищої освіти

Читайте нас також в Telegram!

19.04.2022 14:11
Переглядів: 1573
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.