Власниця взуттєвої крамнички з Тального про власну справу

«Коли ти чимось «гориш», тоді неодмінно приходить успіх»

На запитання «Чи вважає себе успішною?» 34-річна Анна Островська відповіла: «Так». Невеличка крамничка стильного шкіряного взуття у магазині «Тріумф», що у центрі Тального, – її власний і, варто додати, процвітаючий бізнес. Зрозуміло, у бізнесі легко не буває, якщо він не інвестується ззовні. Інколи все, що заробила, доводиться вкладати у нову партію взуття, – зізнається власниця крамниці, і на подарунок собі зазвичай замовляє гроші, які також вкладає у товар. Хочеться мати ширший асортимент. Он нещодавно, коли закрився відділ дешевого взуття, додала ще й чоловіче. Тепер задумується, аби вести бізнес в Інстаграмі. Під час карантину створила групу з продажу свого взуття у Вайбер. У спільноті – до 1000 учасників. Та на все просто фізично не вистачає сил. Хотілося б мати професійного фотографа, аби робив гарні фото, та й помічницю-продавчиню, бо коли треба до лікаря чи на виставки, які Аня кожного міжсезоння відвідує в Києві, на допомогу приходять друзі, куми.
Свою справу вона починала 10 років тому, як і переважна більшість її колег – з ринку.
– У мене 40-ий розмір ноги, тому мені завжди було важко вибрати взуття. Бувало, приходиш на базар, а вибрати нема з чого. Тому я завжди мріяла, що в мене буде магазин взуття, де кожен на будь-який смак, незалежно чи 34-ий, чи 41-ий, зможе підібрати собі боти, черевички чи вечірні туфлі. І коли торгувала у «Наталі», то бачила, що покупцеві не вистачає такої торгової точки. Тому, будучи в декреті, я поїхала раз-другий на виставку виробників взуття в Київ, привозила звідти невеличку партію і продавала на базарі. Потім випала нагода орендувати торгівельну площу у магазині «Волошкове поле», де я й торгувала донедавна. Бо взимку базари – це не передати, як важко. Хоча ще й сьогодні на базар я виїжджаю, щоправда, не завжди, та й в Маньківку їдемо щосуботи. У мене там за 10 років уже свої покупці, я не можу їх залишити, – розповідає Анна.
Покупець – це найперший орієнтир у її справі, ще від самого початку. Вона знає, в кого який розмір, хто яку модель вибере, і тому, замовляючи товар на виставці, орієнтується на свого покупця. «Я дуже ретельно обираю взуття, дивлюся не лише на якість матеріалів: підошва, шкіра, утеплювач, наприклад. Звертаю увагу на шов, фурнітуру – все до дрібниць. Дивлюся на модель і вже бачу свого покупця в ній. Знаю, до чого те взуття пасує, що одягнути під нього. Буває, обираю модель, орієнтуючись на свій смак: стильне, гарне, за останнім писком моди. А приходить клієнт, доводиться переконувати, що це в тренді. «Ой, ні, що це я одна в Тальному буду ходити в такому?», – кажуть спочатку, а потім, коли залишаються останні пари, біжать і просять саме таку модельку», – ділиться підприємниця. І додає, що у її справі, як і у будь-якій іншій, важливо любити те, що робиш:
– Я дуже люблю свій бізнес, кожну пару обожнюю. Чоловік жартома каже: «Ти щоб могла, то цілувала б їх усі, так любуєшся». Напевне, трохи ревнує. Я, справді, пам’ятаю кожну пару, всі моделі, де в мене що лежить і скільки залишилося. Коли ти цим «гориш», то воно так і виходить. Тоді й приходить успіх.
Не так давно Анна переїхала у магазин «Тріумф». Більше простору, світла, скляні вітрини, зручне розташування, естетичний інтер’єр, привітне обслуговування створюють у крамничці приємну атмосферу і бажання повернутися знову.
З усіма викликами справлятися жінці допомагає її чоловік Анатолій. Він не лише виконує фізичну роботу, пов’язану з організацією роботи магазину, а й перший порадник та помічник. Взагалі, свою сім’ю Анна вважає міцним та надійним тилом. І попри те, що має сильний характер та витримку, інколи так хочеться бути просто маленькою дівчинкою у надійних обіймах рідної людини.
Бажаємо нашій героїні родинного затишку та процвітання бізнесу.

Ліна ЯЛОВСЬКА

25.07.2021 14:25
Переглядів: 2035
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.