Звенигородський підприємець реалізує продукцію, вирощену місцевими селянами

Якщо люди не йдуть на базар, то базар йде до людей

Звенигородський ринок користується великою популярністю в окрузі. Більше того – звенигородських підприємців-«базарників» можна було донедавна побачити з відповідним товаром на катеринопільському, лисянському, тальнівському та інших базарах Черкащини і навіть сусідньої Кіровоградщини. Тому заборона ярмарків у зв’язку епідемією коронавірусу значним чином ударила по них. Нічого не змінила й постанова за підписом заступника міністра охорони здоров’я, головного державного санітарного лікаря Віктора Ляшка про дозвіл торгувати на базарах за умови «знаходження на ринку не більше одного відвідувача на 20 кв.м. торговельної площі» та «наявної можливості дотримання відстані між покупцями в чергах не менш, ніж 1,5 метра». Бо як, скажіть, розставити кожного з базаруючих на двадцяти квадратах? Але й такий фокус не відміняє контакту покупця з продавцем. До того ж, ринок у Звенигородці не спеціалізований.
І все ж, навіть за таких умов місцеві підприємці не впали у безнадію, опустивши руки. Наша газета вже повідомляла про створення у Звенигородці так званого онлайн-ринку: ті ж молочні продукти, городину тощо віднедавна можна придбати, замовивши їх через соцмережу на розміщені там заздалегідь номери телефонів. У такому разі, як правило, власники підсобних підприємств чи товаровиробники завозять продукти замовникові прямо у двір.
Проте й такий варіант, як виявилося, задовольняє не всіх. Значна кількість людей, передусім літнього віку, не користується інтернетом. Окрім того, вони, прийшовши на ринок, звикли прицінюватися до того чи іншого продукту, роздивитися і навіть спробувати на смак. А як замовляти ту ж крупу чи овочі, навіть не глянувши попередньо на них?
З цього і виходив Олексій Голега – звенигородський підприємець, який, за його ж словами, вже більше двадцяти років торгує на ринку. Зваживши всі «за» і «протри», він відкрив нещодавно в центрі Звенигородки, побіля районного будинку культури, павільйон з досить промовистою назвою «Продукти. Доставка з базару». Тут, при суворому дотриманні всіх вимог безпеки від епідемії, можна придбати за порівняно помірними цінами крупи всіх видів, олію, борошно, макаронні вироби, олію, спеції соуси, овочі та фрукти. І це далеко не повний перелік продуктів, що їх Олег Ігорович пропонує звенигородцям і гостям міста. Окрім всього іншого, підприємець тримає постійний зв’язок з власниками підсобних господарств, тому й на прилавку в нього можна побачити і городину щойно з грядки. Як от і добірну редиску, якою його постачає один з городників сусідньої Гудзівки. Таким чином, Голега сприяє й збуту продукції, вирощеної селянами на своїх городах. І це лише початок.
Таким чином, як бачимо, підприємці не лише постачають людей продуктами харчування на час карантинних обмежень, а й підказують місцевій владі, яким чином можна ліквідувати стихійну торгівлю на вулицях міста після закінчення карантину.

Михайло НЕЧАЙ

25.04.2020 09:00
Переглядів: 4549
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.