У Водяницькій громаді звели перші дві теплиці для шкіл - Вісті Черкащини

У Водяницькій громаді звели перші дві теплиці для шкіл

Біля двох шкіл Водяницької громади що на Звенигородщині, вже закінчують монтувати теплиці. В них діти зможуть власноруч вирощувати овочі, зелень та квіти. Такі парники поки стоятимуть у самих Водяниках та селі Чижівці.

–Минулого року ми подавали заявку на конкурс мікрогрантів від агрокомпанії й виграли, – розповідає голова громади Руслан Каюк. – Нам виділили 50 тисяч. Ми дали стільки ж із бюджету. Їх поки 2. Споруди вже встановили і вчора туди завозили землю. В комплекті з ними йшов увесь необхідний посівний матеріал: редиска, морква і так далі.

Вирощуватимуть овочі поки лише старшокласники.

–В теплицях займатимуться вчителі й учні старших класів, – пояснює Каюк. – Якщо і в молодших дітей по програмі будуть уроки трудового, то й вони згодом братимуться за вирощування культур. Жодної хімії там не буде застосовуватись.

Якщо досвід із теплицями буде вдалим, керівництво громади планує відновлювати старі парники й для інших навчальних закладів.

 

–Якщо все нормально піде, то в нас є старі теплиці, які ще при Союзі будували, – говорить Руслан Каюк. – Хочемо їх відновити й поставити біля кожної школи. Хоча це трохи тяжкий процес. Не всі хочуть ними займатися. Маємо деякі суперечки. Плануємо відновити пришкільні земельні ділянки, аби там вирощувати картоплю, буряки. Та в деяких школах прямо бунтують. Мовляв, не будемо, бо не родить. Нічого, приїдемо всією сільською радою й посадимо. Хай їм буде соромно.

Анатолій БУЗИНА

07.04.2021 15:21
Переглядів: 858
1 коментар

Коментарі

  • autotseh пише:
    08.04.2021 в 12:49

    Повертаємось до феодально-комуністичного минулого: праця за дарма, примусова праця і т.і. Пане Каюк, ви Конституцію України читали? В Україні примусова праця заборонена ! Якщо штат ОТГ “роздутий”, то працюйте в теплицях і на городах. Кваліфікованому і відповідальному вчителеві на це немає часу.

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.