Кому потрібен міст?!
“У місті Ватутіне люди роками змушені повзати під залізничними вагонами, − поінформував на своїй сторінці у “Фейсбук” журналіст Сергій Радченко.− Жителі вулиці Лермонтова нарікають на відсутність переходу. Старий міст вже 15 років є аварійним. Навіть дітям нерідко доводиться лізти просто під довгими ешелонами. До найближчих переїздів щонайменше 2 кілометри. За останні роки поїзди неодноразово відрізали кінцівки містянам. За безпечність перетину колій має відповідати міська влада, кажуть в адміністрації вокзалу. В мерії ж переадресовують проблему на залізничників.”
Поки чиновники чубляться на тему “чий міст,” запитаємо про це у старожилів. Василь Гриценко із Залізнячки, колишній залізничник зі стажем, розмірковує так:
− Я думаю, за міст відповідає той, у кого він перебуває на балансі. За моєї пам’яті, цей міст будувала влада Ватутіного, щоб убезпечити людям шлях до робочих місць по той бік колій. Для залізниці він принципового значення не має. Він не забезпечує доступ до платформ чи поїздів. Однак, часи йдуть, все міняється. Наголошую: кому належить зараз міст, той і повинен за нього відповідати.
Цікаво, а хто обслуговує пішохідні мости через залізницю в інших містах?
Так, у Львові, як пише видання “Львівська пошта”, є 18 мостових споруд, із них 17 шляхопроводів та один пішохідний міст (на вул. Пасічній), 13 мостів проходять через залізничні колії. Усі вони перебувають на балансі міста, лише один (на вул. Шевченка, 152) – у власності Львівської залізниці.
Суперечка на тему, хто повинен ремонтувати останній міст, у викладі журналістів цитованого видання, завершилась тим, що Львівська залізниця погодилась його відремонтувати, але за однієї умови, що місто, після ремонту забере споруду на свій баланс, оскільки залізниці вона не потрібна.
Тетяна ІВАШКЕВИЧ