Замість роз’яснення погрожує викликати поліцію: як представниця «Черкасигаз Збуту» працює у Тальному

– Ви пройдіть у газове та подивіться, яка там величезна черга. Заяви приймають у одному віконечку. Це ж треба цілий день, щоб добитися якогось результату. А як людям із сіл планувати цю поїздку, щоб потім встигнути ще добратись до дому? Щоб подати заяву на повернення грошей, то за день не справишся, – скаржиться чоловік. – хай би розказали, десь надрукували, які документи треба, щоб йти туди вже не з пустими руками.

Не реагувати на звернення жителів Тальнівської громади ми не могли, а тому спершу зв’язались з представниками «Черкасигаз Збуту» у Тальному по телефону. Будь-яку інформацію нам надавати відмовилися. У понеділок, 25 липня, журналіст нашого видання побував у газовому. До єдиного віконечка, в кінці довгого коридору, тиснулося більше 20-ти осіб, переважно людей похилого віку: кому місця вистачило, той зміг присісти, більшість – на ногах. Сивий чоловік пояснює одній з жінок, які довідки треба, щоб подати їх у вікно: «А рахунок у банку ви свій взяли?», – запитує. Виявляється, жінка не знала, що треба ще й цей папірець. Отже, просимо у людей дозволу пройти до вікна.

– Нарешті «Новий Дзвін» напише, що людям робити треба, які документи брати, – каже з черги Тетяна Гулевата, жителька Тального. – Хіба це по-людськи? Зранку тут 80 чоловік було. Не можна допускати таке скупчення людей під час війни.

Такого зневажливого ставлення від працівниці, яка приймає заяви у вікні, відверто кажучи, ми не очікували. «Звертайтеся з офіційним запитом, – хамовито відповіла вона. – Я не уповноважена нічого коментувати». Від прохання нашого журналіста надати інформацію і роз’яснення щодо подання заяви на повернення коштів як звичайному побутовому споживачу, жителю Тальнівської громади, жінка відмахнулася, натомість заявила, що викличе поліцію. Обурює те, що громадянин України, за яку так боремося нині у цій клятій війні, не може отримати елементарної інформації та усних роз’яснень, що йому можуть отак запросто відмовити в наданні послуги та ще й пригрозити поліцією. Ганьба! Сподіваємося, керівництво «Черкасигаз Збуту» зверне увагу на те, як обслуговують населення у Тальному.

Так як ми не змогли отримати роз’яснення від уповноваженої особи, тож сфотографували всю інформацію, розміщену над тим злощасним «вікном №4», дверцятами якого можуть шваркнути просто перед вашими очима. Публікуємо її:

«У разі наявності переплати на особовому рахунку станом на 01.05.2022 року споживач може повернути ці кошти на картковий рахунок в банку. Для цього власнику необхідно подати: заяву, копію паспорта та ідентифікаційного коду, довідку банку з реквізитами карткового рахунку, оригінали квитанцій про оплату за природний газ», – з папірця над вікном.

Як нам стало відомо, усі копії документів, що додаються до заяви, потрібно подавати вже завіреними, дописавши власною рукою на кожній такій копії «Згідно з оригіналом», поставити свій підпис, вказати дату. До речі, поруч на стінці ми побачили два примірники заяв (пишемо на ім’я директора ТОВ Черкасигаз Збут» Богдана Амеліна; у «шапці» треба вказати своє прізвище, ім’я та по-батькові, адресу, номер особового рахунку, серію та номер паспорта, дату видачі, номер ідентифікаційного коду та свій номер телефону): перший – про перенесення коштів, другий – про повернення.

– Це якщо у вас переплата невелика, десь до 500 гривень, – каже жіночка з черги, – то можна ці гроші на транспортування газу перекинути, написати заяву про перенесення грошей «на трубу». Якщо більше тисячі, наприклад, то подавати заяву про повернення. Тоді їх на карточку перерахують, – каже.

Зверніть увагу, якщо ви пишете заяву про перенесення коштів, в переліку потрібних документів є пункт 4: «До заяви бажано додати фото лічильника з фактичними показниками (на фото має бути чітко видно показники та стан охоронних пломб) на дату написання заяви».

Текст заяви про перенесення коштів такий: «Прошу переплату (зайво сплачені кошти) за неспожитий обсяг природного газу у сумі (вказати суму цифрами та прописом) перенести на мій особовий рахунок АТ «Черкасигаз»».

Заява про повернення коштів пишеться майже так само, міняється тільки кінцівка – «повернути на мій рахунок згідно довідки банку». В кінці заяви вказуємо дату, ставимо підпис та пишемо своє прізвище та ініціали.

Заяви приймають за графіком: пн.-чт. – з 8-ї год. до 16-ї год., пт. – з 8-ї год. до 15-ї год.. Обідня перерва – з 12-ї год. до 13-ї год.

Наголошуємо, що заяви (разом з іншими необхідними документами з переліку) також можна надсилати поштою на адресу ТОВ «Черкасигаз Збуту»:18000, м. Черкаси, вул. Максима Залізняка, 142, контактний номер: (0472) 71-19-08.

Ольга ОСІЯНЕНКО

Читайте також: Машини для передової більшість СТО на Тальнівщині ремонтують безкоштовно

Читайте нас також в Telegram!

25.07.2022 15:29
Переглядів: 7464
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.