Що робити, якщо вас відмовляються обслуговувати українською

У разі порушення закону про обслуговування українською мовою варто спробувати самостійно владнати ситуацію.

Треба попросити працівника перейти на державну мову, розповів уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь у Facebook.

Якщо ж у цьому відмовили, то необхідно звернутися на гарячу лінію адміністрації закладу.

“У разі відмови або не забезпечення надання інформації/послуг державною мовою необхідно зафіксувати цей факт за допомогою аудіо-, відео-, письмового підтвердження очевидців та дані суб’єкта господарювання – назву, місцеперебування, контакти суб’єкта”, – йдеться в повідомленні.

Скаргу можна подати до уповноваженого на поштову адресу 01001, місто Київ, пров. Музейний, 12, електронну скриньку skarha@mova-ombudsman.gov.ua або заповнити відповідну форму на сайті.

У листі варто зазначити прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання особи, викласти суть скарги з усіма подробицями.

Обов’язково вкажіть дату та поставте підпис. Якщо лист плануєте надіслати електронною поштою, то підписувати заяву не обов’язково. Укажіть, як можна з вами зв’язатися.

“Скарги подаються уповноваженому протягом 6 місяців з дня виявлення заявником порушення”, – написав уповноважений.

З 16 січня 2021 року набуває чинності мовний закон. Згідно з ним, уся сфера обслуговування має перейти на українську мову.

gazeta.ua

13.01.2021 11:34
Переглядів: 504
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.