В одній із шкіл Тальнівщини провели психологічний тренінг для освітян

Час мчить попереду нас, все змінюється і нині на часі залишається одне із болючих питань для дорослих – це поведінка дітей, як можна впливати на неї спокійно, а не агресивно, як знаходити з ними спільну мову і батькам, і вчителям. Відповіді та практичні поради стосовно цих питань шукали у Кривоколінському НВК, що на Черкащині. Там 30 жовтня на чолі з дитячим психологом Анастасією Плотніковою відбувся психологічний тренінг «Школа, дружня до дітей. Педагогіка партнерства» для вчителів, педагогів та освітян.
Семінар був організований громадською організацією «Вагомо», яку тут створили на початку цього навчального року за ініціативи директорки навчального закладу Тетяни Поправки, її заступниці Людмили Сивокінь та депутатки Тальніської міської ради Анни Новицької.

Тренінг відвідали 23 учасники. Тут були вчителі та психологи цього навчального закладу, Тальнівської школи №2 і Тальнівського економіко-математичного ліцею.
Перед семінаром всіх пригощали гарячими напоями та солодощами. Потім у відповідно облаштованому шкільному кабінеті всі учасники мали змогу представитися та розповісти про свої очікування від семінару.

 


– Я працюю з дітками дошкільного і молодшого шкільного віку і допомагаю батькам вирішувати складні проблеми у вихованні. У нас є можливість поглянути на педагогіку партнерства з погляду двох фундаментальних наук – психології і педагогіки. Також у нас є цінна нагода обмінятися практичним досвідом. Адже коли я готувалася до цього семінару, то виявила, що існує нестача літератури для вчителів, яка могла б підказати та навчити, як правильно поводитися з дитиною в дії. Тобто з одного боку ми маємо багато принципів, ідей, концепцій, а з іншого не маємо підказок, такої допоміжної літератури, яка б навчала, як саме говорити з дитиною, як реагувати на складні ситуації, які виникають під час навчання, – так розпочала тренінг психологиня Плотнікова.
Дійсно, протягом семінару обговорювали не лише теоретичні психологічні моменти, а й ділилися досвідом і спільно знаходили можливі виходи зі спірних ситуацій, які траплялися у вчителів з дітьми.


Людмила Сивокінь, заступник директора та вчителька початкових класів, розповіла:
– Цей тренінг – це тільки перша ластівочка із всього, що нами заплановано. Взагалі провідна ідея нашої громадської організації – це відповідальне батьківство і один із кроків, аби говорити про педагогіку партнерства і створення «Школи, дружньої для дітей». У нас накопичилося дуже багато питань, адже нині час швидко змінюється і діти теж. Тому нам варто вчитися, обговорювати практичні моменти і розуміти, як реагувати на ту чи іншу поведінку і вчинки дітей. Знати базові потреби дітей, щоб їм в результаті хотілося йти до школи з радістю, щоб тут було цікаво, щоб вони мали бажання навчатися. Я думаю, що це така потреба для кожного шкільного колективу: практичних психологів у школу потрібно не на 0,25 ставки, а на 1,5.


На таких заходах можна отримати безцінний досвід. Якраз ми з колегами обмінялися робочими моментами, порадами психолога та зробили певні висновки. Так, набагато простіше і впевненіше вчитель може почуватися, якщо знатиме, що він може зробити у певному випадку. Головне, щоб конфлікт не загострювався, щоб дитина у школі почувалася комфортно, безпечно і захищено.
Анна Новицька зауважила, що у планах громадської організації є проведення подібних психологічних тренінгів і для батьків. Адже кожна дитина різна, тому батьки мають це розуміти і постійно знаходити з ними спільну мову, щоб діти не віддалялися від них.

Ольга МОСКАЛЕНКО

05.11.2021 13:16
Переглядів: 682
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.