Тальнівчанка розвиває власний бренд дитячого одягу та допомагає військовим
33-річна Анна Лисиця із Здобутку на Тальнівщині – мама двох діток. Вона говорить, що коли в її житті з’явилися Даниїл та Мілана, у неї виник інтерес до підбору одягу та стилю для них. Так з’явилася ідея відкрити власну справу.
– Я надихалася різними закордонними брендами та водночас мені хотілося, щоб в Україні теж було щось для дітей, що було б естетичним, натуральним та виготовленим саме в нашій країні, – каже Анна.
Близько трьох років тому у жінки виникла ідея створити такий бренд самій. Говорить, що вирішила робити саме онлайн-магазин, оскільки розвивати свою справу вона почала в епоху карантинів та розквіту покупок в мережі. Асортимент магазину – базові та практичні речі для дітей від 0 до 8-ми років. Головне, як зізнається засновниця, – це якісні та органічні тканини.
– Як мама двох дітей, я розумію, що батьки, коли купують якусь річ для дитини, вони віддають за неї чималі кошти. І нікому не хочеться, щоб вона після першого ж прання втратила свій вигляд і колір. Тому ми завжди тестуємо тканини.
Ідеї для речей Анна знаходить у різних соціальних мережах: там вона надихається та шукає референси, які змінюють та підлаштовують під концепцію бренду. Деякі речі – малюють з нуля.
За час існування бренд тальнівчанки вийшов на високий рівень: багато продажів були закордон. Як розповідає жінка, були покупці і з Європи, і з США, які замовляли одяг навіть частіше, ніж українці. Так було до повномасштабного вторгнення росії. Натепер відправляти замовлення за межі України – майже неможливо.
– Після 24 лютого з виробництвом також у нас були затримки. Нам відшивали одяг на підприємстві під Києвом і на кілька місяців його взагалі закрили. Ледь-ледь все вдалося відновити. А тепер, які і всі підприємства – маємо незручності через відключення світла. Тому під час війни вести свій бізнес стало набагато складніше, – каже Анна.
Та попри це засновниця дитячого бренду одягу намагається триматися, розвивати свою справу та таким чином підтримувати економіку країни. Окрім цього, з усіх продажів вона віддає 15% прибутку на допомогу ЗСУ.
– По-перше, я орієнтуюсь на те, що коли сама щось купую і знаю, що цей бренд чи магазин допомагає військовим – я віддам йому перевагу. По-друге, мені приємно розуміти, що я маю змогу також бути корисною.
Анна Лисиця зізнається, що у її планах – масштабувати власний бренд дитячого одягу. Жінка каже, що хотіла б відкрити офлайн-магазин та розширити асортимент. Для цього, каже, необхідна стабільність в країні, а це можливо лише після Перемоги, саме тому вона і робить свій внесок у її наближення.
Тая АГАВЕРДІЄВА
Читайте також: Майстриня із Тального створює букети із мила та допомагає ЗСУ