Шлях до успіху: тальнівчанка створює стильний одяг під власним брендом

Тендітна та витончена білявка, 27-річна Катерина Савченко з Тального ніколи не бачила себе економістом, ким вона є за освітою, – ще з дитинства цікавилась модою і красою. Прикладом для неї завжди була мама, у якої витончений смак та гарна фантазія.
Зараз Катерина – відома у мережі бізнес-леді та стилістка, засновниця власного бренду жіночого одягу «KateStore». Для неї цей проєкт став втіленням великої мрії, до якої вона йшла довго й усвідомлено: від маленького відділу в Тальному до сучасного шоуруму в Києві.
Але все далося нелегко і не одразу. Щоб відкрити бізнес з нуля та створити популярний бренд, їй довелося довго збирати гроші, працювати у збиток та весь свій час вкладати у цю справу.


Жінка розповідає, що вміння «крутитися» та заробляти гроші їй ще зі школи намагалися прививати батьки.
– Все почалось з продажу гусенят на базарі у 8-річному віці, – розповідає Катерина. – Батьки вже тоді прививали мені бізнес-мислення: як правильно заробляти, розподіляти і витрачати кошти. На цьому прикладі намагаюсь виховувати і свою дитину. Власною справою почала займатись ще в 2013 році, але це було більше хобі, ніж бізнес: створила групу в соціальній мережі, де пропонувала випускні плаття. Пізніше вирішила в Тальному відкрити свій невеличкий магазин з жіночим одягом, який згодом закрила та створила його сторінку в Інстаграмі.
Після переїзду до столиці молода жінка навіть не підозрювала, які випробування готувала їй доля.
Не маючи поруч підтримки друзів і близьких, вона намагалась зробити все, щоб дійти до своєї мрії: продавала речі онлайн, сама їх комбінувала, фотографувала, створювала дописи, відповідала клієнтам цілу ніч, або й до ранку.


– У Києві я дуже прагнула відкрити власний магазин і якраз з’явилась така можливість. У мене була велика ідея і любов до одягу. А мій «бізнес-план» виглядав орієнтовно так: закупити, придумати, сфотографувати і продати. Все це було схоже на авантюру під гаслом: «Ану, спробую. Хіба складно продати сукню?» Зараз можу впевнено сказати: складно! Тому спочатку набивала «шишки», аби розібратись в тонкощах і зрозуміти, як це все працює. Я вчилась всьому: від основ соціального маркетингу до різновидів одягу. Назбирала грошей і орендувала невеликий куточок в ТРЦ «Олімпійський», де почала продавати одяг. Проте мої очікування не виправдались: за місяць було зроблено кілька продажів і мені довелося закрити його. Але я була впевнена, що знаходжусь на вірному шляху і це мене мотивувало, не дозволяло опустити руки. Тож продовжувала рухатись вперед, розвиватись, спілкуватись з цікавими і креативними людьми, читати відповідну літературу. Тут і економічна освіта знадобилась, бо людина, яка прагне успішного бізнесу, рано чи пізно знайомиться з такими словами як дебіт і кредит. Зараз я маю невеликий шоурум біля станції метро «Золоті ворота» і пишаюсь цим, – розповідає.


Разом з тим, три роки тому Катерина закінчила курси стиліста в школі «Майстерня моди», тому зараз дає професійні поради, як правильно одягатись, комбінує одяг, підбирає комплекти та створює образи. Ба більше – вона впевнена, що класний гардероб може складатися з невеликої кількості речей, що поєднуються між собою, та допомагає його власнику виглядати стильно. А послуги онлайн дозволяють не витрачати зайвий час та енергію на шопінг.


Зовсім недавно молода жінка відкрила виробництво одягу під власним брендом «KateStore». Зізнається, коли відкривала бренд, в першу чергу, вирішувала свою проблему – це мати у своєму гардеробі унікальний якісний одяг, який пошитий з приємних до тіла тканин, та за доступною ціною. І, головне, прибрати цю масовість, цей тисячний тираж однієї речі.
– Ідея власного виробництва виникла під час знайомства з власницею швейного цеху Мар’яною. Ця зустріч відбулась в Карпатах – тур для дівчат і жінок, які мають власну справу. Ми одразу знайшли спільну мову і почали обговорювати можливість співпраці. Ідеї і моделі одягу я розробляю сама і передаю їх на виробництво, де інші професіонали пропонують щось своє та вносять корективи. В результаті ми отримуємо вироби, якими пишаємось, а наші клієнти вдячні за це. За липень було продано 400 костюмів власного виробництва, – з гордістю розповідає Катерина. – Наш бренд випускає капсульні колекції за доступними цінами. У кожній капсулі кілька різних моделей. Разом з клієнтами ми легко можемо зібрати повноцінний «лук» на будь-яку подію, а ймовірність зустріти когось в такому ж одязі – низька. Ми цінуємо свого клієнта, тому дуже ретельно підходимо до пошиття і відбору тканин.
Також стилістка впевнена, що хороша команда – це запорука успіху: «Зараз у моїй команді 2 менеджери по роботі з клієнтами (діалоги в Інстаграмі) та одна дівчина – стиліст-консультант в магазині. Та це не всі, хто задіяний у справі: для хорошого фотоматеріалу співпрацюю з декількома фотографами, також періодично запрошую моделей. Не можу не відмітити команду таргетологів, які допомагають просувати бренд в інтернеті і проводити рекламні кампанії. Найближчим часом плануємо розширення магазину і збільшення аудиторії в Інстаграм».


Тож Катерина Савченко дає поради підприємцям-новачкам, які щойно започаткували власний бізнес: «По-перше, оточуйте себе людьми, які вас підтримують, а ті, хто каже, що у вас нічого не вийде – вам з ними не по дорозі. По-друге, ризикуйте, будьте сміливими і не бійтесь пробувати. Якщо не спробуєте – не дізнаєтесь результату. По-третє, якщо у вас є ціль, потрібно зрозуміти, що доведеться багато, дуже багато, працювати. Будьте до цього готові».

Катерина КІХТЕНКО

13.08.2021 10:25
Переглядів: 2985
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.