Неякісна робота та хамство: жителі Тальнівської громади оцінили роботу газового господарства

До нашої редакції почали надходити неодноразові скарги на газове господарство у Тальному на Черкащині. Нещодавно жителі Мошурова на Тальнівщині, скаржились на те, що вулиці села можуть розвалитися через не завершену роботу працівників служби. З часом мешканці Тальнівської громади висловили невдоволення, що їм надійшли повідомлення про необхідність підписати договір на технічне обслуговування газопроводів та газового обладнання. У разі не підтримання цієї угоди, працівники відключать газ. Аби детально розібратися в цій проблемі, ми звернулися до міського голови Василя Сідька з проханням дізнатися, що відбувається. Згодом Василь Петрович відповів, що начальник Тальнівської дільниці з експлуатації газового господарства ПАТ «Черкасигаз» Микола Костирко проігнорував і його.

З метою оцінювання якості роботи газового господарства ми провели опитування серед жителів громади. За його результатами, переважна кількість респондентів зазначила про необхідність вплинути на роботу газової служби, адже із організацією послуг є певні складнощі. Також респонденти нарікали на хамство від газовиків.

Результати опитування ви можете побачити нижче в інфографіці.

Дослідження провели 26 квітня 2023 року. Загалом у Тальнівській громаді опитали – 200 респондентів віком від 18 років.

Роботу газового господарства в 1 бал оцінили – 33% жителів громади, 2-3 бали поставило – 51% осіб, а от 4-5 балів дала газовому найменша кількість тальнівчан –16%. На запитання, «чи вважаєте ви, що газове виконує свою роботу якісно?» більшість відповіли, що шоковані – 40%, важко дати відповідь було – 32% жителям, 14% – респондентів вважають роботу газовиків неякісною і лише 14% – задоволенні якістю роботи газової служби. Стикатися із хамством від працівників газового, на жаль довелось – 34% особам. Важко дати відповідь було – 35% жителям і лише 31% опитаних людей зазначили, що газовики дуже привітні. А от чи легко тальнівчанам зв’язатися із газовим господарством: 23% – зазначило, що так, працівники завжди на зв’язку, неможливо добитися і додзвонитися бо майже ніколи не беруть слухавку, обурено відповіло – 40% опитаних, а важко дати відповідь було – 37% жителям.

 

Висновки очевидні…

Якщо ви маєте нарікання на роботу газового господарства, яке обслуговують нашу громаду, телефонуйте в редакцію газети «Новий Дзвін» (098–962–57–39), усі дзвінки анонімні.

Аріана НЕСТЕРЕНКО

Читайте також: Тисли руки, курили, реготали: як Тальнівська поліція працює з переселенцями-пияками в Онопріївці

Читайте нас також в Telegram!

10.05.2023 15:29
Переглядів: 1940
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.