«Громада має бути кращою», – директор «Тальне-Сервіс» про розвиток Тальнівщини - Вісті Черкащини

«Громада має бути кращою», – директор «Тальне-Сервіс» про розвиток Тальнівщини

До роботи комунальних підприємств завжди знайдуться зауваження, а інколи і скарги. Адже, як показує практика, питань не має тільки до того, хто нічого не робить. Журналісти «Нового Дзвону» вирішили поспілкуватися із директором КП «Тальне-Сервіс» Віталієм Марченком та дізнатися, чим живе підприємство, яким він опікується.

Розкажіть, будь ласка про себе.

– Родом я із Онопріївки, одного із сіл нашої громади. Навчався в Уманському сільськогосподарському інституті за спеціальністю агроном. Працював у сільському господарстві, зараз запропонували очолити нове підприємство «Тальне-Сервіс».

Чи є у вас життєве кредо?

– Не розраховуй ні на кого, розраховуй на себе та йди вперед. Якщо є бажання, можна досягти своїх цілей.

Чому саме комунальне підприємство?

– Специфіка цієї роботи пов’язана з сільським господарством – це організація праці, сезонність робота з технікою і людьми. Це – сезонність. Мені це дуже близьке.

А врожай коли?

– Найвища нагорода – подяка від людей. Наша робота має багато напрямків, тому і багато негативу. Є люди, які й не дуже радіють нашим успіхам. Є і ті, що не зовсім розуміють, специфіку нашої роботи. Але більшість людей вдячні працівникам комунальної служби. В першу чергу, нашим працівникам. Я від цього отримую величезне задоволення.

Що подобається в роботі?

– У моєму віці, мені вже не цікавий кар’єрний зріст чи якісь великі заробітки. Те, чого я хотів, у мене вже є. Єдине, чого б я прагнув – жити в гарному місті. Не лише в місті, в країні. Я дуже любуюсь містечками, містами, селами, де гарний благоустрій, де чисті узбіччя, де прибрано, наведений порядок, де гарні будинки, де люди живуть і задоволені тим місцем, де вони живуть. Я хотів би, щоб наші діти і в майбутньому внуки, приїжджали до нас і казали, яке ж гарне наше Тальне. І щоб у якійсь мірі вони розуміли, що до всього цього приклали зусилля і їхні батьки.

Є якесь місто чи містечко, із якого Ви берете приклад?

– Мені подобається, як останнім часом розвивається інфраструктура міст Умань, Христинівка. Приваблюють своєю красою міста Немирів і Кам’янець-Подільський. Тальне має дуже хороший рельєф – у нас є річка, ліс, парк шосе, яке сполучає обласний центр та Умань. І я бачу, що наше місто може бути набагато кращим, ніж є зараз. Нам природа сама це дала.

Що не подобається?

– Комунальна служба – це дуже непроста робота в плані непередбачуваності. Ми готові, але залежимо від багатьох факторів іззовні. Не подобається те, що багато пасивних мешканців, які не хочуть прибирати навіть за собою. Також є  люди, які не розібравшись у ситуації, можуть просто облити тебе брудом лише за те, що ти для цього міста хочеш щось зробити. Ось це не подобається, але ми розуміємо специфіку своєї роботи, тому попри все, йдемо вперед.

Яка у вас ціль, як у керівника?

– Я хотів би налагодити роботу підприємства так, щоб команда могла працювати навіть без моїх вказівок. Щоб кожен спеціаліст знав свій напрямок досконало.

Яку мету ставите перед своїм колективом?

– Мета у нас одна: у кожній галузі нашого підприємства вийти на вищий рівень та досягнути кращого та якіснішого благоустрою у всіх напрямках. Громада має бути кращою, і всі ми маємо над цим працювати.

Ваша робота – це?

– Ми, комунальне підприємство Тальнівської міської ради і у нас на балансі є вулиці, майно ТМР, зупинки, дроги, які ми обслуговуємо. Поряд із цим ми надаємо послуги населенню, і ми ці послуги хочемо розширити. Наразі ми доопрацьовуємо розширення послуг по кладовищах. Наприклад, не у всіх є можливість доглядати за могилами своїх родичів, і ми хочемо додати таку послугу по обслуговуванню місць поховань. Також від початку повномасштабного вторгнення ми займаємось волонтерством: змайстрували не один десяток буржуйок та ремонтуємо авто для військових.

Які риси цінуєте у Ваших колег?

– В першу чергу, ціную таку якість, як «сказав – зробив». Це професійність. Через війну ситуація із кадрами у нас складна, багато хороших спеціалістів зараз на фронті.

Розкажіть про структуру комунального підприємства?

– Ми здійснюємо свою діяльність за такими напрямками: благоустрій міста та населених пунктів громади, утримання будинків (на балансі у нас 16 багатоповерхівок), надання ритуальних послуг, ремонт та утримання доріг комунальної власності. Найбільший напрямок, у нас в структурі – це благоустрій. Адміністративний персонал – 5,5 штатних одиниць, виробничо-технічний – 2,25, автопарк – 12 штатних одиниць, дільниця утримання будинків та прибудинкових територій – 12 штатних одиниць, благоустрій кладовищ, сіл і міста – 68 штатних одиниць.

У селах громади є наші працівники: 32 прибиральники та 10 працівників благоустрою. Села великі, об’єм роботи великий, тому ми формуємо бригади, і вони працюють у вкрай потрібних напрямках. Наприклад, от укладаємо ми тротуар – ми усіх працівників із сіл направили сюди. Коли треба зробити щось у селі – направляємо більше людей туди. Без роботи в нас ніхто не сидить. У цьому і є суть об’єднання кількох підприємств в наше одне.

У багатоповерхівках працює два слюсаря-сантехніка та дві прибиральниці.

Щодо ремонту доріг – у нас є 62 кілометри міської дороги та близько 500 кілометрів у сільських населених пунктах. Це великий об’єм. Ми намагаємось обслуговувати їх протягом всього року – це і зимове утриманні доріг, і літнє. І, звичайно, ямковий ремонт і ремонт самого покриття. Ремонт доріг – дороге та болюче питання для нашої громади, адже вони у нас не в найкращому стані. Ми всі це розуміємо, і розуміємо людей, які ними їздять, бо самі до таких належимо. Окремої бригади, яка їх обслуговує у нас немає, ними займаються переважно працівники нашого автопарку. Адже більшість із них – це колишні працівники Тальнівського автодору. Нам уже закупили частину обладнання і ми робимо ямкові ремонти, але для більших об’ємів ми проводимо тендер і залучаємо інші структури.

– Комунальними структурами часто не задоволені люди, чи є у вас якась вибудована модель зворотного зв’язку?

У нас є номер гарячої лінії (0976891084.) Телефон знаходиться у нас в готелі, де постійно чергує працівник та записує ці звернення в журнал і в разі потреби передає інформацію відповідним спеціалістам.

Як співпрацюють ваші робітники із адміністраторами та старостами?

– У нас в громаді лише три старости, і в них дуже великий об’єм роботи. У кожному селі є адміністратор, у якого роботи теж вистачає. Також у селах є наші працівники, юридично вони підпорядковані нам, але фактично вони співпрацюють із адміністраторами. Вони краще знають про нагальні проблеми в селах. Якщо немає взаєморозуміння між адміністратором та працівником – у тому селі є питання. Гарна співпраця у нас із адміністаторами у більшості сіл.

Чи налагоджуєте Ви співпрацю із підприємцями, які працюють у нашій громаді?

– Коли ще були сільські ради, вони тісно співпрацювали із фермерами. Наразі у більшості сіл є співпраця із сільгоспвиробниками, але не така суттєва, як була. Як приклад ефективної співпраці, можна привести Криві Коліна. Там підприємство дбає і про благоустрій села, і про його мешканців.

Кому б ви хотіли подякувати?

– Насамперед, я хотів би подякувати людям, які, попри складну ситуацію в країні, дбають про місце, в якому живуть. Людям, які знаходять час на благоустрій територій. Я вдячний усім своїм працівникам, які незважаючи на погоду та пору року, невтомно працюють. Також дякую депутатському корпусу та виконавчому комітету, які з розумінням ставляться до наших потреб, адже теж хочуть бачити нашу громаду кращою.

Тая АГАВЕРДІЄВА

Читайте також: 19-річний військовий родом з Лисянки воює, навчається і надихає європейську молодь

Читайте нас також в Telegram!

14.04.2023 10:52
Переглядів: 2050
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.