Черкащина відтепер із власним брендом. Чому брендинг такий важливий для регіону? - Вісті Черкащини

Черкащина відтепер із власним брендом. Чому брендинг такий важливий для регіону?

Сучасний світ розвивається дуже швидко. Коли говоримо про успіх та економічну чи культурну спроможність, однозначно, що ми маємо усвідомлювати свої переваги.

Пише Роман Боднар на сторінці у Фейсбук

Кожен регіон має свої особливості і в цьому полягає сила – в унікальності. Складний процес розробки брендингу дає усвідомлення ідентичності та єднання. Айдентика ж дає відчуття корпоративної єдності, усвідомлення того, що люди, які проживають на конкретній території, мають свої територіальні «фішки».

Бренд – це емоційне спілкування з потенційними інвесторами, туристами, людьми з інших регіонів.

Коли говоримо про Черкащину маємо усвідомлювати та уявляти: «Я тут народився і я цим пишаюся! Це мій регіон і я його люблю. Приїздіть в гості».

Ця гостинність, ця спроба показати нашу неповторність та унікальність і силу – це все об’єднує в собі складові роботи над брендингом.

Світ дуже складний. Мислення за принципом «чорне-біле», «хороше-погане» уже не спрацьовує у таких складних конструкціях. Критичне мислення, усвідомлення свого місця у світі, культурі – має надзвичайне значення.

Більше 300 років різні імперії намагалися розмити нашу культуру, ідентичність, мову, еліти. Попри все українська нація вистояла і на цьому маємо акцентувати.

Не лише вистояла, ми розвиваємося, зберігаємо культуру, зберігаємо українську душу, яка постійно намагається досягти гармонії в усьому. Це прагнення пройшло через століття. І в цьому наша сила!

Залучали до роботи різні категорії людей, що дає нам повне право заявити, що процес відбувся інклюзивно і є легітимним!

У складних дебатах та дискусіях всі експерти досягли того результату, який нині презентуємо назагал у місці сили – біля тисячолітнього дуба Залізняка.

Хочу подякувати всім, хто проникався брендингом від ідеї до результату: Департамент регіонального розвитку Черкаської ОДАRoman KarmannikVita Vdovychenko Дмитро Пивак.

Усім членам робочої групи, партнерам, експертам, які долучилися до створення!

Прониклися Черкащиною та мегапрофесійно матеріалізували символіку команда фахіців Igor Chava, Oleksiy Malytskyy, Dmytro BulanovOlk White. Дякуємо!

Тепер наше спільне завдання нагадувати світу, що #Черкащина_місце_сили і популяризувати разом наш бренд!

03.08.2020 09:44
Переглядів: 529
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.