Випускниці зі Звенигородщини отримали по 200 балів з Національного мультипредметного тесту

Випускниці Шевченківської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату з поглибленим вивченням предметів гуманітарно-естетичного профілю Черкаської обласної ради Анна Шолох і Лана Небесна здобули по 200 балів з Національного мультипредметного тесту: Анна з української мови, а Лана з історії України.

«Упродовж навчання в унікальному та єдиному у Звенигородському районі закладі освіти, де поєднується мистецька освіта із загальною середньою, дівчатка розвивали творчі здібності, естетичний досвід. Формуючи ціннісні орієнтації через активну мистецьку діяльність, вони відповідально ставилися до здобуття якісних знань з предметів освітньої програми, адже в школі-інтернаті, поряд з атмосферою музики, танцю, вокалу, малюнка, панує дух науки, які вміло плекають 45 талановитих педагогів», – хваляться у Звенигородській райраді.

Зауважимо, у Шевченківській школі-інтернаті навчаються діти з Черкаської, Київської та Кіровоградської областей. Нині заклад відкриває новий набір на 2022 – 2023 навчальний рік, запрошує у свою дружню родину обдарованих дітей – майбутніх музикантів, художників, архітекторів, співаків, хореографів. Школа має сучасний освітній простір: новітні засоби навчання, лінгафонний кабінет, інтерактивні навчальні комплекси, кабінети початкових класів, оформлені за стандартами НУШ. Тут діє музичний відділ (бандура, баян, фортепіано, домра, естрадний спів), художня студія «ART life» (малюнок, живопис, композиція, декоративно-прикладне мистецтво, комп’ютерна графіка), хореографічна студія «Зорепад» (народний сценічний танець, класичний танець). «Якщо вашій дитині нудно в звичайній школі, вона непосидюча, талановита, креативна – тоді вам до нас!» – зауважують у навчальному закладі.

Марина КАМІНСЬКА

Читайте також: Тальнівчани відсвяткували День народження міста та зібрали на підтримку ЗСУ 57 тисяч гривень

Читайте нас також в Telegram!

22.08.2022 11:03
Переглядів: 1485
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.