На Звенигородщині школи боролися за звання опроної - Вісті Черкащини

На Звенигородщині школи боролися за звання опроної

Щодо визначення опорних шкіл на Звенигородщині існували різні думки. Адже, відповідно до впровадженої освітньої реформи, головним завданням опорного закладу та його філій є концентрація та ефективне використання наявних ресурсів, їх спрямування та задоволення освітніх потреб дітей. А це, в свою чергу означає, що такі заклади повинні мати відповідну матеріальну базу та належним чином оснащені спортивні об’єкти, навчальні кабінети та лабораторії, майстерні, комп’ютерне й мультимедійне обладнання, швидкісний доступ до інтернету, низку інших необхідних технологічних засобів навчання. Й аби освітяни знову не наступили на граблі, депутати районної ради на своєму черговому пленарному засіданні внесли пропозицію та прийняли рішення про проведення відповідного конкурсу. З його умовами було ознайомлено всі наявні в районі загальноосвітні заклади.

Поборотися за звання опорної школи, як і очікувалося, виявили бажання найсильніші – Звенигородська міська імені Тараса Шевченка, Ризинська й Чижівська сільські школи та Моринський, Рижанівський й Шевченківський навчально-виховні комплекси, котрі й подали на конкурс передбачені його умовами матеріали. А наприкінці минулого тижня відбулося засідання конкурсної комісії, до якої ввійшли як самі депутати, так і посадовці виконавчого апарату районної ради й представники освітянського загалу. Члени комісії, детально вивчивши та обговоривши подані матеріали, дійшли згоди визнати переможцями школи імені Тараса Шевченка і Ризинську та Шевченківський НВК. Питання про створення на їх базі опорних освітніх закладів буде винесене на наступну сесію районної ради. В свою чергу, філіями до них мають увійти Гусаківська першого ступеня та Хлипнівська першого-другого ступенів школи а також Багачівський та Попівський НВК першого ступеня, які дали відповідні письмові погодження.

Михайло НЕЧАЙ

04.05.2018 13:55
Переглядів: 1632
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.