Думки про Звенигородську лікарню у пацієнтів розділились
Попри всі реформи якість медичного обслуговування в багатьох медзакладах Черкащини й Звенигородщини зокрема, на жаль, не змінюється. Причина, очевидно, в тому, що хоч і покращується матеріальна база, персонал переважно залишається незмінним, із совковими методами роботи. Краща ситуація нині там, куди влились свіжі сили, приїхали лікарі-переселенці з великих міст, принісши з собою нові способи лікування та підходи до пацієнтів, як, наприклад, у Ватутіному.
Однак, як не сумно це визнавати, досі в соцмережах відкрито обговорюються питання, скільки треба платити «на руки» окремим лікарям державних закладів за лікування чи роди. І всі це читають, включаючи поліцію, а реакції – нуль.
Не краща ситуація і з молодшим медперсоналом, поміж якого є такі, що прекрасно знають свої права, але погано обов’язки. Звісно, не всі. Але ті, що так чинять, добряче псують репутацію закладу.
Як-от недавно жінка опублікувала «крик душі», про те, який досвід її родина здобула у Звенигородській лікарні. «Найбільші «враження» отримали від деяких молодших медичних працівників, – пише Наталія Темченко у фейсбук. – Це грубість, зневага, приниження та байдужість до пацієнтів». «Готуйтеся відразу з собою мати свою медсестру і доглядальницю», – зауважує пані Наталія.
Схожі погляди на Звенигородську лікарню поділяє і багато інших містян. Проте є і діаметрально протилежні.
Ірина: «На жаль, Звенигородська лікарня стала суто комерційним підприємством. Не факт, що й за гроші вилікують. Їжджу лікуватись у Київ, виходить дешевше і не хамлять».
Галина: «Не можна так узагальнено говорити про всю лікарню, звичайно ж, ви не праві, часто лікуюсь в кардіології, низький уклін лікарю і медсестрам, зараз лікуюсь в неврології, чуйні, уважні лікарі, медсестри, санітарки, то ж не ганьбіть лікарню в цілому!»
Наталія: «У нас бабуля лежала, то платили медсестрі, аби та хоч в ночі дивилась за нею, а в день самі доглядали, і да, персонал хамовитий…»
Вікторія: «Два рази лежала у терапії, але бачила, як медперсонал, в тому числі й молодший, турбувався за пацієнтів».
Любов: «Я лежала в неврології, нічого поганого сказати не можу. Лікар і медсестри дуже уважні і привітні».
Надія: «Ой, люди, всі прекрасно знаєте, всі, поки не заплатиш, чи то лікар, чи то медсестра, чи санітарка, ніхто в твою сторону і не гляне, і це факттттт!!!!!А хороші, коли заплатиш…»
Звісно, наведені негативні відгуки потребують дослідження та спеціальної службової перевірки, однак вони вже не вперше звучать в тій чи іншій формі на теренах соцмереж від різних людей, проте належної оцінки, реакції керівництва закладу в особі Вардана Айрапетяна чи громади, яка частково лікарню утримує, так і не отримали. Шкода, що в той час, як увесь район докладає фінансових ресурсів для розвитку даного медзакладу, окремі його співробітники відверто перебувають не на своєму місці. Можливо голові Звенигородської громади Олександру Саєнку та голові Звенигородської райдержадміністрації Юрію Піковському вже пора вийти з комфортних кабінетів та навести лад у головному медзакладі району? Ганебно читати, що попри всі реформи з пацієнтів досі беруть «подяки в конвертах».
Анатолій ГЕРАСИМЕНКО