Блокувати рекламу російською: жителі Звенигородки провели опитування у соцмережі

Одна із фейсбук-спільнот Звенигородки, що на Черкащині, провела опитування, як учасники ставляться до російськомовної реклами. За півтори доби (з 10:20 10-го липня по 24:00 11-го липня) з’явився промовистий результат.

Опцію «нормально, реклама» обрало 3 % респондентів, «це – АНТИреклама» – 20 %, «неважливо, навіть не помічаю різниці» – 1 %, «блокувати» – 76 %.

Українці все більше цінують рідну мову, хоч довгий час радвладою та окремими політиками нам насаджувалася теорія меншовартісності, буцімто українська мова сільська, провінційна, а російська – універсальна та інтернаціональна. Покоління 40-літніх ще пам’ятає, як дехто стидався говорити українською, щоб не виглядати провінціалом. По факту ж з’ясувалось, що наша мова давня, багата і за мелодійністю одна з найкращих у світі, бо уникає нагромаджень приголосних звуків у словах та користується правилом спрощення у групах приголосних. Тому нашу мову ще називають солов’їною.

Дискусія в соцмережі дещо вийшла за межі обговорень реклами. Розпочалась полеміка, чи варто користуватись російською мовою в побуті, оскільки певний відсоток українців все ще вважає, що опанувати українську їм не під силу. Хочеться нагадати таким, що коли вони перетинають кордон Польщі, Німеччини, Канади, краще чи гірше, хто як, все ж опановують іноземні мови, тож і солов’їну вивчать, було б бажання та мотив. Цінуймо рідне!!!

Марина КАМІНСЬКА

Читайте також: Полковнику ніхто не пише: за що був заохочений поліцейський зі Звенигородки Ігор Голота?

Читайте нас також в Telegram!

12.07.2023 16:49
Переглядів: 1171
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.