Як в одній зі шкіл Тальнівщини відзначали Всесвітній день психічного здоров’я

10 жовтня у шкільному коридорі, де крізь вікна грайливо пробивалося осіннє сонце, розгортався унікальний простір творчости й самовираження. Цього разу подія була особливою. Уся Тальнівська санаторна школа, відзначаючи Всесвітній День психічного здоров’я, у рамках акції «Артпростір: творчість для кожного» об’єднала учнів і вчителів.

За словами шкільного психолога Інни Чернишової, усі класи – від малюків до старшокласників – узяли участь у різноманітних арттерапевтичних практиках, спрямованих на підвищення обізнаності про важливість психічного здоров’я.

Для найменших учнів став відкриттям метод «Відкриті долоньки». Їхні маленькі руки – символи відкритости й готовности до взаємодії – стали полотнами для самовираження. Через зображення своїх долоньок діти намагалися впорядкувати й висловити свої емоції, які часто важко передати словами. Це був наче місток між їхнім внутрішнім світом і зовнішнім, де кожна намальована лінія мала своє значення.

Не менш емоційною була інша вправа – «Сповни серце позитивом». Серця, намальовані дитячими руками, символізували не лише любов і турботу, але й внутрішній світ, сповнений почуттів та емоцій. Через цей простий, але глибокий метод учні вивільняли свої негативні переживання й, зосереджуючись на позитиві, навчалися бачити красу в найдрібніших деталях.

Старшокласники, заглиблені в афірмаційне колажування, поринали у світ мотиваційних тверджень. На їхніх аркушах з’являлися афірмації – промовлені чи прописані позитивні речення з установками того, що людина хоче від життя. Яскраві образи в них відбивали індивідуальні прагнення й мрії юнаків і юнок. Афірмації допомагали їм не лише формувати позитивне ставлення до світу, а й глибше осмислювати власні емоції, подолати внутрішні бар’єри й зміцнити самооцінку.

Не залишилися осторонь і вчителі. Вони, як мудрі наставники, не лише координували процеси, але й брали активну участь у творчих завданнях, стаючи прикладом відкритости й підтримки. Їхня присутність додавала впевненості учням і створювала атмосферу взаєморозуміння.

Ця акція – важливий крок на шляху формування культури психічного здоров’я в школі. Творчий підхід до вирішення емоційних проблем дав школярам змогу побачити свої внутрішні ресурси й навчитися використовувати їх для саморегуляції. Творчість стала не просто інструментом, а дверима до більш глибокого пізнання себе й оточення.

Наталія ГОЛОВЕЦЬКА

Читайте також: Підвищення зарплати важливіше коштів на ЗСУ: як голова Черкаської облради противиться аудиту, кошти з якого мають піти на військових

Читайте нас також в Telegram!

14.10.2024 09:16
Переглядів: 1183
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.