Вихованці Тальнівського Центру реабілітації виготовили символічні композиції до Дня миру

У Тальнівському Центрі комплексної реабілітації дітей та осіб з інвалідністю, який очолює Людмила Павлова, 21 вересня відзначили День миру – свято, яке об’єднує всіх у спільному прагненні до гармонії та спокою.

Святкування розпочалося з підготовки тематичних композицій, головним символом яких стали голуби миру. Кожен вихованець власноруч створював свій елемент, проявляючи фантазію, акуратність і любов до творчості. Діти розфарбовували фігури сердець та прикрашали їх голубами, квітами і символами миру, що символізує їхні надії на краще майбутнє.

На світлинах видно, як юні художники зосереджено працюють за столами: одна дівчинка малює яскраво-синім кольором серце, а хлопці розставляють декоративні квіти на готових фігурах. Процес створення композицій – це не лише розвиток дрібної моторики та творчих навичок, а й важлива емоційна підтримка, адже діти відчувають себе учасниками чогось більшого, спільного та значущого.

Людмила Павлова відзначила: «Наші вихованці через творчість передають свої заповітні бажання. Кожна робота – маленька історія про мир, добро і надію. Ми прагнемо, щоб наші діти росли у світі гармонії та взаємоповаги».

Композиції, створені дітьми символізують мрії кожного про життя без війни та конфліктів. Під час заходу вихованці обмінювалися думками, читали вірші про мир і разом обговорювали, як важливо берегти спокій і доброзичливість у повсякденному житті.

Цей День миру вкотре довів, що навіть маленькі учасники можуть робити великі справи. Через творчість, майстерність та щирі емоції діти показали, що прагнення до миру живе у серцях кожного. Завдяки таким заходам у Центрі формується атмосфера доброти, взаємопідтримки та надії, що особливо важливо для дітей із особливими потребами.

Аріана НЕСТЕРЕНКО

Читайте також: Повернення додому: перші слова рідної мови й полегшення: історія військового з Тальнівщини, що пройшов крізь полон

Читайте нас також в Telegram!

23.09.2025 15:45
Переглядів: 118
Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.