Ваша думка - Вісті Черкащини

Ваша думка

Коли ми ходимо до магазинів чи їдемо на ринок, коли заходимо купити ліки до аптеки, а чи новий одяг приміряти, правда ж, добре, коли продавець посміхається, допомагає вибрати необхідне, а то ще й порадить, що краще чи смачніше, що краще «сидить» на фігурі чи які льодяники краще тамують біль у горлі. Добре, якщо так. А як ні? Як зустрічають потенційних покупців у нас? Саме про це ми і запитали у пересічних людей.

-Якось хотів штани для роботи купити, то жінка, яка продавала одяг, помогла підібрати. А то ще довго б мучився. Володимир, м. Тальне

-Навіть згадувати неприємно. Бо зайшла до продуктового магазину, щоб ковбаски купити чи сардельок. Я в них не дуже розбираюся, то спитала у продавця, яке краще і свіжіше. І добре, що сказала, що для дитини беру, коли показала пальцем на одне з кілець. Реакція жінки мене «добила»: «Я вам не продам її, – каже. – Вона несвіжа. Краще візьміть цю», – і показує на іншу ковбасу. А якби я фрази тієї не сказала? То що, виходить, дорослі нехай давляться прострочкою? Але ж бояться, щоб діти не труїлися… Жах. Десь звертатися вище не захотіла. Але урок засвоїла. Валентина, м. Тальне

-На моїх очах колись один хлопчина прийшов зуби лікувати, то лікар повівся з ним грубо. Не повірите, але хлопець отримав ляпас за те, що смикнувся від болю. А потім зразу встав і пішов. До кабінету я не зайшов. Сергій, м. Тальне

-Загалом я не дуже слідкую за тим, як продавці вираховують плату за товар. Але двічі була просто шокована. Купувала цукерки, попередньо прикинула, що замовила десь на 40 гривень. А тут продавець мені каже: «120». Я не конфліктна людина, але цього разу примусила перерахувати, вийшло, що я придбала цукерок на 36 гривень. Потім весь день ходила, мов чумна. Наскільки ж мене щоразу обважують? Аналогічна історія була з сосисками. Валентина, Катеринопіль

-Не люблю, коли продавці мені приділяють увагу. Завжди здається, що хочуть щось «впарити». Тому, коли до мене підходять із запитанням: «Чим я можу вам допомогти?», відразу вшиваюся. Не люблю тиску, не люблю, щоб мені нав’язували. Пару раз обпікся, коли придбав те, що мені не подобалось і те, що взагалі не збирався купувати. Тепер оминаю консультантів. Як мені потрібно буде щось з’ясувати, сам запитаю. Без їхньої нав’язливої допомоги. Роман, Мокра Калигірка

-У мене в одному магазині двічі поспіль зняли гроші з карточки за товар. 69 гривень. Я б і не помітила, та прийшли повідомлення на телефон. Пару раз уже зверталась, аби повернули кошти. Кажуть: «СМС для нас не доказ, принесіть роздруківку з банку». Але ж до того банку треба ще дійти, вистояти в черзі… Виходить: за моє жито – мене ще й побито… Вікторія, Катеринопіль

-Недавно була свідком, як люди намагались повернути в аптеку придбані ліки. Аптекар їм пояснює: «Ми ж вас попереджали: добре подумайте, чи вони вам підходять, бо ліки дорогі, а ми назад не приймемо». Покупці, звісно, стояли на своєму: «Поверніть гроші!». Тоді вже я не стрималася. Як так можна? Якщо кожен завертатиме ліки в аптеку, то хто відповідатиме за те, що ми п’ємо? Адже вміст капсул можна підмінити, як і таблетки у флакончику. Добре, що аптекар був принциповий. Лідія, Єрки

-Зазвичай, мені зустрічаються привітні продавці, лікарі, провізори, таксисти. Можливо, причина і в НАС. Як ми ставимося до людей, які нас обслуговують, так вони й відповідають. Ольга, с. Легедзине

-Нещодавно я повернувся з-за кордону. Обслуговування в одному із продуктових магазинів Тального мене дуже неприємно вразило. Щоразу, заходячи у невеличкий магазин, я вітаюся, а коли виходжу, бажаю гарного дня і прощаюся. Так я вихований. Саме так було й цього разу, та продавчиня в магазині справила враження зовсім незацікавленої в тому, щоб допомогти обрати необхідний товар, порадити щось. Хоча я запитував то про один, то про інший вид товару. Жінка була інертною. Таке враження, що я прийшов забрати щось у неї з холодильника у її будинку. Мені це дуже не сподобалося. Але я впевнений, якби вона допомогла мені,то отримала б мою посмішку і хороший настрій. Мені було б приємно, наступного разу надав би перевагу її магазину. Раджу бути добрішими, чемнішими з клієнтами. У Польщі обслуговування дещо інше і залежить від багатьох факторів. Можна так сказати, що рівень обслуговування уже закладений у статут підприємства. Також ці всі моменти там дуже контролюються. Тому й мають європейське обслуговування і все інше. Нам ще до них далеко. Олександр, м. Тальне

-Взагалі-то я не дуже люблю ходити на базар. Але крупи час від часу купую на тальнівському ринку в одного того самого продавця, якому довіряю, та й ціни мене влаштовують. Скупившись біля ятки з крупами, я побачила вершкове масло, яке продавчиня красиво виклала у скляній вітрині. Наче нечиста сила підштовхнула мене підійти, навіть чоловік здивувався. Адже я ніколи не купувала масло на базарі. Попросила шматочок хорошого вершкового масла, наголосила, що для дитини. Молода жінка за прилавком запропонувала найдорожче. Я купила. Коли прийшла додому відразу ж спробувала, замість дорогого масла я придбала дешевий спред з пальмової олії. Хотіла віднести назад, та чоловік заборонив. Мовляв, наступного разу знатимеш, де масло купувати.

Людмила, с. Кобринова Гребля

23.12.2019 20:51
Переглядів: 545
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.