У Тальнівському «Водоканалі» пояснили, коли потрібна повірка й заміна лічильників води

фото тематичне

До нашої газети телефонували жителі Тальнівської громади з проханням роз’яснити, як відбувається повірка лічильника, хто за неї платить і чи обов’язково ставити нові прилади. Із цими питаннями ми звернулися до начальника комунального підприємства громади «Водоканал» Володимира Гречки. Ось що він розповів:

– Згідно із Законом «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» термін повірки побутових лічильників води – кожні 4 роки, починаючи від моменту проведення першої процедури. КП «Водоканал» разом з приладом надає документацію, що підтверджує факт його перевірки й придатність до використання. У ній зазначаються і терміни наступної повірки: рік і квартал. Тобто на виконання відповідних робіт у власника є 3 місяці. Витрачені кошти, пов’язані з повіркою, ремонтом, монтажем та демонтажем водоміра, не входять до складу тарифу на водопостачання й водовідведення.

Вище перелічену роботу виконують працівники підприємства. Людина звертається до абонентського відділу із письмовою заявою про повірку чи заміну лічильника й усе.

– Відповідно до законодавства передача даних, обстеження вузлів обліку й передача показників – обов’язок споживача. Він не може не бачити, що закінчується термін експлуатації його водоміра. У такому разі абонент має звернутися до «Водоканалу» з письмовою заявою про його повірку чи заміну. Протягом місяця цю роботу ми виконуємо. Контролер КП «Водоканал» повинен зайти до споживача в квартиру, зафіксувати відповідний акт – кінцевий показник лічильника, який буде зніматись на повірку, і лише після цього її можна робити. Вона виконується за кошти споживача, який сам везе лічильник на повірку чи відправляє Новою поштою. Наголошую: тільки повірка водоміра покаже, чи може він використовуватися надалі або потрібна заміна. Якщо на старому приладі зовнішні пошкодження, припинила обертатися крильчатка, з’явилися вода або запотівання під склом, зірвана пломба, його обов’язково треба замінювати новим, – каже начальник підприємства. Усе роблять наші люди. Оплата залежить від обсягу виконаної роботи, – каже начальник «Водоканалу» й додає: – Часто замінити лічильник дешевше, аніж провести повірку. Їх на власний розсуд купують лише споживачі. У присутності власника заявника складається акт виконаних робіт у двох примірниках: один для виконавця, інший для замовника. Підписи сторін підтверджують передачу й приймання робіт.

Ще одна важлива деталь. Якщо вище переліченими рекомендаціями знехтувати, то всі підприємства, які постачають послуги, знімають водоміри з комерційного обліку. А це означає, що їхні показання під час нарахування оплати за водопостачання більше не будуть прийматися. Перші 3 місяці споживач буде платити за середніми показниками за попередні місяці, а далі – за нормами водоспоживання, встановленими в Україні. А це в рази вище реально використаних ресурсів. Тому нехтувати цією процедурою недоцільно в першу чергу для самого споживача.

Наталія ГОЛОВЕЦЬКА

Читайте також: «Це обладнання поліпшить якість медичних послуг»: Ігор Новицький передав лікарні гумдопомогу

Читайте нас також в Telegram!

02.04.2024 13:53
Переглядів: 1285
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.