У Тальнівському центрі комплексної реабілітації діти вчилися готувати та рахувати одночасно
Кулінарне заняття в Тальнівському центрі комплексної реабілітації дітей та осіб з інвалідністю, як завжди, пройшло цікаво, смачно та з користю. За словами директорки закладу Людмили Павлової, працівники Центру щотижня вигадують для вихованців нові формати занять, які поєднують навчання, розвиток і позитивні емоції. Цього разу кулінарну практику вирішили об’єднати з цікавою математикою – у результаті народився смачний і креативний майстер-клас з приготування «вісімок» із сосисками.
Діти разом із педагогами не лише готували, а й рахували: скільки потрібно інгредієнтів, як поділити сосиску, щоб отримати правильну форму, скільки «вісімок» вийде з однієї порції. Така форма заняття допомагає краще засвоювати математичні поняття, розвиває логіку та вміння працювати з простими обчисленнями на практиці.
Водночас кулінарна частина заняття принесла не менше радості. Діти старанно викладали свої «вісімки» на деко, дотримувалися рецепта, спостерігали за процесом запікання і, зрештою, з апетитом смакували власноруч приготовану страву. Аромати підсмажених сосисок і тіста наповнили кімнату, а атмосфера була по-домашньому теплою й затишною.
«Готуйте разом із дітьми, – каже директорка Людмила Миколаївна. – Це не лише смачно, а й корисно: розвиває самостійність, комунікацію, координацію рухів. А головне – дарує радість спільної справи. Спільне приготування їжі сприяє налагодженню довірливих стосунків і наповнює звичайний день яскравими емоціями».
Як зазначає керівниця, такі заняття – важлива складова реабілітаційного процесу: «Ми завжди намагаємось поєднувати навчальні й життєві навички. Коли дитина вчиться рахувати, а потім бачить, як із цифр виходить смачний результат – це і є справжній сенс інклюзивної освіти. Вона має надихати й бути близькою до життя».
На завершення заняття діти обговорювали, які ще страви можна пов’язати з цифрами, і вже запропонували свої ідеї на наступні кулінарні уроки. У Центрі не приховують радості від того, з яким задоволенням вихованці беруть участь у кожному новому проєкті. А найбільшим досягненням педагоги вважають ті посмішки й щирий захват, що з’являються на дитячих обличчях.
Аріана НЕСТЕРЕНКО