Подивитися, як працює борошномельний завод на Тальнівщині, їдуть аж із Казахстану

Минулого тижня до Кривих Колін, що на Тальнівщині, прибула делегація з Казахстану. У її складі – Микола Мещеряков, член ради директорів АТ «Цеснабанк», засновник нині діючого в Астані провідного концерну «Цесна-Астик» з переробки сільськогосподарської продукції – виготовлення борошна, хлібобулочних, кондитерських та макаронних виробів, комбікормів. Мета візиту – побачити, як працює у невеличкому українському селі потужний борошномельний завод «Мовер Міл», чиє висококласне борошно під торговою маркою «Перший млин» вже встигло заявити про себе як на вітчизняному, так і на міжнародному ринках. Микола Ілліч цікавився, як налагоджена робота заводу. З представником заводу Ігорем Валерійовичем Новицьким поспілкувалися під стінами млина та безпосередньо в цехах під час огляду підприємства.

Розмова була різносторонньою: від впровадження новітніх технологій, устаткування, його якості, рентабельності ремонту, кількості працюючих на млині, потужностей виробництва та перспектив розвитку у майбутньому (будівництво та налагодження лінії виробництва макаронів та кондитерського цеху), конкурентоспроможності на ринку до джерел надходження сировини, транспортування. Делегація завітала на млин, коли той працював, тож мала нагоду побачити всі процеси виробництва в дії. Зупинилися біля транспортувальної стрічки у цеху-складі, де відбувалося автоматизоване відвантаження готової продукції, побачили, піднявшись поверхом вище, серед іншого, і процес фасування та упаковки борошна, побували і в операторській – самому «серці» млина.


– Маючи нагоду, вирішили відвідати цей комплекс з переробки, – пояснив журналістам «Нового Дзвону» Микола Мещеряков. – Подивились, поспілкувались з керівництвом, з Ігорем Валерійовичем. Мені дуже подобається його надзвичайно точний, хазяйський підхід. Обмінялися думками. Ми – не конкуренти. Нам завжди цікаво зустрічатися з колегами, побачити, як ви працюєте в Україні. Ознайомившись із менеджментом, побачивши підхід, можу сказати: те, чим зараз займається підприємство – це надзвичайно висококонкурентна галузь. Потужності з переробки, як я зрозумів, в Україні в кілька разів більші, ніж об’єм ринку. Тобто виробити можна у кілька разів більше, ніж ти зможеш продати. І тут необхідні певні підходи, щоб організувати незбиткову роботу підприємства з максимальним завантаженням. Під час розмови я зрозумів, що у даного підприємства є майбутнє. Поєднання наявної підтримки сільського господарства та грамотних, виважених підходів до цього в результаті приведуть до успіху.
Вели мову також і про бренд, його важливість та про те, як зробити його популярним. Микола Мещеряков поділився, що їхній бренд «Цесна» – один із найвпізнаваніших у Казахстані та упродовж багатьох років витримує конкуренцію. Тому ми поцікавилися, що необхідно для того, щоб досягти таких результатів?


– Це спеціальна робота, – сказав Микола Ілліч. – По-перше, часи змінюються, зараз це потребує значних фінансових вкладень. Бренд працює тільки на дрібному фасуванні, роздрібній торгівлі, де покупець приходить і каже: «Ось це я бачив по телевізору, це я куплю». Окрім цього, потрібно робити якість. Потрібно, окрім цього, мати різні виходи: на телебачення, газети, радіо, промоакції і т.д.. Якщо бренд закріпиться на роздрібному ринку, це забезпечить підприємству стабільність та перспективу.
Ігор Новицький зазначив, що над розвитком бренду працюватимуть. Для цього планують створити спеціальний відділ та залучити фахівців.
Наостанок гість із Казахстану Микола Ілліч повідав, що різницю розвитку сільського господарства в Казахстані та Україні відчуває: «Більш ефективно – в Україні, – сказав він. – По-перше, земля тут родючіша та кліматичні умови більш сприятливі. Також є хороший менеджмент. Тому просунулися далеко вперед. А ми будемо прагнути до цього, вчитися».

Ольга ОСІЯНЕНКО

08.04.2021 10:50
Переглядів: 2016
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.