Перевірка автобусних маршрутів у Тальному: чи задоволені жителі міста якістю перевезення

На прохання міського голови Тальнівської громади Василя Сідька журналісти «Нового Дзвону» перевірили маршрутні автобуси міста для того, аби вивчити умови та якість надання послуг. Ми проїхалися маршрутками Тального, поспілкувалися з пасажирами, запитали, що їм подобається, а що ні, чи потрібно покращувати якість обслуговування, чи удосконалювати графік руху. Нагадаємо, що з вересня 2022 року ФОП Роженко надає послуги із перевезення пасажирів у Тальнівській громаді. Сім’я Анастасії Роженко релокувала свій бізнес із Костянтинівки Донецької області, запропонувала Тальнівській громаді найкращі умови перевезень і виграла конкурс. Тому із 1 січня 2023 року по місту курсують нові автобуси. Підприємиця поділилася тим, як працює їхній бізнес зараз та як їх прийняли в громаді:
– Після початку повномасштабного вторгнення все призупинилося, потім ми переїхали до Тального та почали розвивати наш бізнес тут. Специфіка роботи тут та сама, але відношення міської ради набагато краще, тому що вони зацікавлені у створенні нових зручних маршрутів та підвищенні якості пасажирських перевезень, тепер ми працюємо разом. Розвиваємось, вдосконалюємось, йдемо далі. Налаштувати свою роботу тут було не дуже складно, тому що у нас був свій транспорт. Звичайно виникали складнощі: нова база, люди, водії, яких ми ще не вивчили. Громада прийняла нас гостинно, адже всі щасливі, що тепер є постійні маршрути. Також великий плюс у тому, що дороги на Тальнівщині набагато кращі, аніж у Донецькій області.


Журналісти «Нового Дзвону» перевіряли маршрути, оцінювали вигляд транспорту ззовні та всередині, спостерігали за поведінкою водіїв за кермом та звертали увагу на їхнє спілкування із пасажирами. У Тальному курсують рейсові автобуси маршрутом: №1, №2, №3. Квиток на автобус коштує 10 гривень, для усіх пільгових категорій проїзд безкоштовний, окрім осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що належать до категорії 3. Усі три автобуси комфортні та зручні, у салоні чисто, не душно, незважаючи на спеку на вулиці. Водій маршрутного автобусу №2 привітний та озвучує зупинки, запитує на якій зупинці виходять пасажири. Не запізнюється, прибуває вчасно, водій дотримується правил дорожнього руху.
– Скарг до водія немає, дуже хороший та привітний чоловік, автобус комфортний, не запізнюється, зупиняється на всіх зупинках. Взагалі раніше мені було проблемою дістатись до роботи, то пішки бігала, то просила сусідів підвезти. Зараз ситуація інша – тепер як у містах, сіла і поїхала з комфортом. Ось з вересня дитину в школу ще й підвозитиму, – говорить жителька Тального Наталя.
Наступним у перевірці був міський маршрут №3, місяць тому була неприємна ситуація із водієм цієї маршрутки, який, за словами пасажирів, вів себе по-хамськи. Проїхавшись цим рейсом, ми звернули увагу на те, що водій не озвучує зупинки, але прибуває вчасно, чекає пасажирів. До людей звертається люб’язно, підказує, якщо запитують, кому де потрібно вийти. Автобус маршрутом № 3 ззовні та всередині чистий, у салоні приємний запах, чисті пасажирські сидіння. Є графік руху та зупинки, по яких курсує маршрутка.
– Не чули про те, що водій грубив комусь, автобус хороший, сидіння зручні, не потрібно ноги задирати чи піднімати, просто сів і поїхав. Тальне хоч у нас невеличке, але спробуй дістатись пенсіонерам із автостанції до лікарні. Та що тут казати, а мамі з дитиною теж треба скільки йти, особливо, коли не по погоді. А так подивився розклад, вийшов, поїхав, справився і приїхав додому. Не вриваєш руки, щоб сумки донести в квартиру, – ділиться Олена Василівна, пасажирка маршруту №3.
А от із водієм автобусу №1 виникла неприємна ситуація, чоловік, на наших очах, грубо спілкувався із бабусею, яка чекала на транспорт аж 40 хвилин. Пенсіонерка нарікала на те, що водій пообіцяв, що буде їхати до вулиці Урожайної, але, приїхавши на зупинку у центр, почав кричати, що їхати туди не буде і потрібно слідкувати за графіком. 85-річна жінка чекала біля автобуса ще 5 хвилин, сподіваючись, що водій все ж таки поїде на її вулицю. Він закрив перед нею двері автобуса та вирушив до автостанції.
– Претензій та питань до водія немає, хороший чоловік, ніколи скарг на нього не чули. У салоні завжди чисто, у спеку водій завжди відкриває люк, тому їдемо усі з комфортом, не скаржимось, – відгукуються пасажири про маршрут №1.


Проїхавшись цим маршрутом, можемо з впевненістю сказати, що всередині у транспорті комфортно та прибрано. Зупинки оголошуються, графік руху теж наявний.
Всі три водії автобусів безпечно їздять по місту та дотримуються правил дорожнього руху. За кермом не розмовляють по телефону, не палять. У салоні автобуса не грає шансон чи російська попса, натомість тихо, спокійно. На основі усіх зібраних відгуків від пасажирів міський голова обіцяв ще більше вдосконалити маршрути, аби ті були ще комфортнішими для людей. У міськраді врахують недопрацювання та найближчим часом усунуть їх.

Публікуємо графік руху:
Маршрут №1
Автостанція: 7-00, 8-35, 10-35, 12-30, 14-00, 15-30, 17-05
Шедевр: 7-05, 8-40, 10-40, 12-35, 17-10
Замкова: 7-07, 8-45, 10-45, 12-40, 17-15
Перемоги: 7-10, 8-50, 10-50, 12-45, ПЕРЕРВА, 7-20
Урожайна: 7-25, 9-05, 11-05, 13-00, ПЕРЕРВА, 17-30
Лікарня: 7-30, 9-10, 11-10, 13-05, 17-35
Шедевр: 7-35, 8-05, 9-15, 10-10, 11-15, 12-05, 13-10, 13-40, 15-40, 16-15, 17-40
Замкова: 7-40, 8-10, 9-20, 10-15, 11-20, 12-10, 13-15, 13-45, 15-45, 16-20, 17-50
Перемоги: 7-45, 8-15, 9-25, 10-20, 11-25, 12-15, 13-20, 13-50, 15-50, 16-25, 17-55
Санстанція: 7-47, 8-18, 9-28, 10-23, 11-28, 12-18, 13-25, 13-53, 15-53, 16-28, 17-58
АТБ: 7-50, 8-25, 9-35, 10-30, 11-35, 12-25, 13-30, 14-00, 16-00, 16-35, 18-05
Лікарня: 7-55, 10-00, 12-00, 13-35, 16-10, База
Маршрут №2
Гордашівка: 7:50, 17:05
Автостанція: 6:40, 8:00, 9:15, 10:25, 11:35,13:10, 16:05, 17:15.
Цукрозавод (вівторок, п’ятниця, неділя): 6:44, 8:04, 9:19, 10:24, 11:39, 13:14, – , -.
Шедевр: 6:48, 8:08, 9:23, 10:28, 11:43, 13:18, 16:11, 17:23.
Перемоги: -, -, 9:30, 10:35, 11:50, 13:25, -, -.
ТД Тальне: 6:53, 8:12, 9:32, 10:37, 11:52, 13:27, 16:15, 17:28.
Щебзавод: 7:00, 8:17, 9:36, 10:42, 11:58, 13:33,16:20, 17:33.
Чумацька: 7:05, 8:20, 9:40, 10:45, 12:00, 13:35, 16:25, 17:35
АТБ: 7:20, 8:33, 9:55, 10:55, 12:13, 13:50, 16:40, 17:50.
Лікарня: 7:25, 8:40, 10:02, 11:02, 12:20, 13:55, 16:45, -.
Шедевр: 7:35, 8:50, 10:10, 11:10, 12:28, 14:02,16:50, -.
Цукрозавод: -, 8:54, 10:14, 11:14, 12:32, 14:06, -, -.
Бутік «Вікторія»: 7:37, 8:58, 10:17, 11:17, 13:35, 14:10, 16:57, -.
Австостанція:7:45, 9:00, 10:20, 11:20, 12:37, 14:12, 17:00, 17:55.
Субота вихідний, неділя до 13:00.

Маршрут №3
Автостанція: 6:40, 7:45, 9:00, 10:00, 11:00, 14:00, 15:00, 16:00, 17:00.
Шедевр: 6:45, 7:50, 9:05, 10:05, 11:05, 14:05, 15:05, 16:05, база.
Санстанція: 6:48, 7:53, 9:09, 10:09, 11:09, 14:09, 15:09, 16:09.
Перемоги: 6:52, 7:57, 9:12, 10:12, 12:12, 14:12, 15:12, 16:12.
АТБ: 6:57, 8:02, 9:17, 10:17, 11:17, 14:17, 15:17, 16:17.
Лікарня: 7:05, 8:10, 9:25, 10:25, 11:25, 14:25, 15:25, 16:25.
З.Вокзал: 7:15, 8:15, 8:25, 9:32, 10:32, 11:35, 11:50, 14:32, 15:32, 16:32.
Лікарня:7:25, 8:30, 9:37, 10:37,11:55, 14:37, 15:37, 16:37.
Шедевр: 7:30, 8:35, 9:43, 10:43, 12:00, 14:43, 16:43.
Санстанція: 7:33, 8:40, 9:47, 10:47, 12:05, 14:47, 15:47, 16:47.
Перемоги: 7:35, 8:43, 9:50, 10:50, 12:10, 14:50, 15:50, 16:50.
АТБ: 7:40, 8:50, 9:55, 10:55, 12:15, 14:55, 15:55, 16:55.
Субота працює без перерви до 16:00, неділя до 12:15.
Якщо у Вас є зауваження чи скарги на перевізників, звертайтеся на гарячу лінію редакції (+380969625739)

Світлана РАШЕВСЬКА

Читайте також: Полковнику ніхто не пише: за що був заохочений поліцейський зі Звенигородки Ігор Голота?

Читайте нас також в Telegram!

03.08.2023 10:49
Переглядів: 4172
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.