«Мені ваш будинок аж десь»: у Тальнівському РЕМі по-хамськи відповідають споживачам
У суботу, 14 вересня, близько 20.00 по вулиці Генерала Тютюнника (п’ятиповерхівка у Тальному), зникло світло. Мешканці будинку вирішили відразу зателефонувати на робочий номер телефону аварійної бригади. Слухавку взяли не зразу. На третій виклик відповіли. Люди запитували про причину відсутності світла у цьому будинку, диспетчер попросив поглянути чи в сусідніх будинках є світло, на що йому відповіли – є. Далі діалог набув грубої тональності. Цитуємо:
«Я не знаю, шукайте самі чому світла нема. Лягайте спати, мені ваш будинок аж десь…», – відповів працівник РЕМу і кинув слухавку.
Далі все ж таки, жителі будинку намагались разів 10 набирати той самий номер, можливо вдасться вимолити адекватну відповідь. На 11 раз телефон знову взяли і на питання, чому таке хамство, і в чому причина відключення чи несправності, почули, що бригада у Мошурові, і коли приїде то погляне в чому справа.
Світло з’явилося через 20 хвилин після того коли мешканці будинку написали повідомлення у вайбер з описом усієї ситуації керівнику РЕМу Юрію Пашковському. Не знаємо, чи то збіг обставин, чи щось інше.
У понеділок журналісти зателефонували до Пашковського за коментарями, стосовно хамської відповіді диспетчера. Ось, що почули у відповідь:
–Тоді були дуже складні погодні умови, багато роботи, диспетчеру потрібно було робити багато перемикань. Було пів району дзвінків. На кожен дзвінок він вже під кінець зміни не міг адекватно реагувати.
Вкінці розмови пообіцяв провести роз’яснювальну роботу з працівником, що був на зміні.
Виникає питання, чи було б вам приємно зайти в магазин, де вам відповідають по-хамськи? Думаємо – ні. Чи скористалися б ви послугою у підприємця, який вам грубіянить? Ні. А споживачі це ті ж самі клієнти, які за електропостачання сплачують кошти. І зовсім чималі…
На кожній роботі, офісі чи в установі існує таке поняття як етика ділового спілкування. Коли працівники її не дотримуються їх або штрафують, або виписують догани, або звільняють.
Але ж правила неписані для місцевого РЕМу: можуть і грубити, і обрізанні гілля кидати людям на паркан, ламаючи його, без попереджень вимикати світло, хитрувати з лічильниками. А ви споживачі платіть вчасно, адже ризикуєте залишитись без світла.