Кидається рештою, ображає пасажирів та ігнорує пільговиків: жителі Тального скаржаться на водія маршрутного автобусу №3
До редакції газети «Новий Дзвін» почали надходити скарги від місцевих жителів про незадовільну роботу водія міського маршрутного автобусу №3. За словами людей, водій дозволяє собі грубу та хамовиту поведінку, обзиває пасажирів, не приймає посвідчення пільговиків і змушує їх платити за проїзд. Найбільшу неприязнь до людей, він проявляє коли ті, дають не 10 гривень (як вартує проїзд), а більше. І тоді, обурені пасажири стверджують, він починає кидатись рештою. Однак, очевидці подій розповідають, окрім того, що він агресивно реагує на посвідчення, коли люди виходять з автобусу вголос обговорює їхній зовнішній вигляд: «у неї закоротке плаття», «у нього порване взуття».
– Коли був минулий водій все було добре. Він приїжджав відповідно графіка, чекав доки всі зійдуться був ввічливим, а новий – це просто жах, до людей похилого віку, ставиться як до друзів. Найгірше те, що він приїздить, коли йому зручно, зазвичай на 10 хвилин пізніше. Більшість людей, не встигнувши за водієм, добираються своїм ходом. У нас на вулиці Вокзальній дуже багато людей і всі їздять одним маршрутним автобусом №3, але люди бояться водія як «вогню» він ніби скажений, – нарікає жителька Тального Яна, пасажирка автобусу №3.
Тож, щоб прояснити ситуацію, журналісти «Нового Дзвону» звернулися до керівниці ФОП Анастасії Роженко, чий автобус і обслуговує маршрутний рейс №3.
– Ми обов’язково вирішимо цю проблему і поговоримо про це з водієм автобусу. Наразі попередній автобус з маршрутним рейсом №3 знаходиться у ремонті і як тільки все налагодиться замінимо водія на того, що їздив раніше, – зазначила вона.
Якщо ви маєте нарікання на роботу перевізників, які обслуговують нашу громаду, телефонуйте в редакцію газети «Новий Дзвін» (098–962–57–39), усі дзвінки анонімні.
Аріана НЕСТЕРЕНКО
Читайте також: «Били по п’ятках та інших частинах тіла»: житель Тального розповів про катування у поліції