Будні працівників Тальнівського відділення «Нової Пошти»
Клієнти пошти інколи отримують пісок та камінці, замість мобілок та пилососів
Уявіть собі життя в сучасних умовах карантину без послуг «Нової Пошти». Зараз в Інтернет-магазинах доводиться замовляти всякі товари, інколи навіть елементарні речі, бо магазини та ринки зачинені.
– Я щотижня роблю замовлення через Інтернет, а доставку обираю через «Нову Пошту». Зручно, швидко й завжди надійно,- каже Крістіна, працює майстром манікюру у Тальному. – Замовляю інструменти, лаки, креми – все необхідне для роботи. Сьогодні з чоловіком замовили дитяче автокрісло. Розглядають покупку. Донечка задоволена, дякує.
У четвер по обіді на подвір’ї 1-ого відділення «Нової Пошти» у Тальному людно. Припарковано кілька авто. Так тут практично кожного дня. У приміщення люди заходять по 2, обов’язково в масках. Решта чекають на подвір’ї.
У залі кольоровим скотчем зроблено розмітку, щоб клієнти дотримувалися безпечної відстані. Дівчата-операторки теж у захисних масках та рукавичках. «Номер отримувача?» – чути з операторської. Тепер вона відділена від зали листами слюди, щоб створити певний захист між працівником та клієнтом. Привертають увагу стаканчики з ручками. На них підписи: «Дезінфіковані» та «Використані». Біля оглядового столу операторка допомагає клієнтці перевірити щойно отриману посилку – пилосос.
Іра Квашук, керівник відділення, розповіла нашому виданню про свій молодий та дружний колектив:
– Кожен з нас чітко знає свої обов’язки і намагається впоратися з ними. Оператори працюють з клієнтами: вони оформляють та відправляють посилки, беруть гроші. У нашому відділенні працює 4 оператори: Інна Приліпко, Мар’яна Тимошенко, Валентина Олійник та я. В обов’язки 3-ох приймальників, Дмитра Титаренка, Валентина Зозулі й Богдана Земляка, входить розвантажити та завантажити автомобіль, що курсує кожного дня. Вони також приймають посилки у клієнтів, пакують, роблять початкову стадію оформлення, тобто вказують місто, куди їде посилка, відділення і вносять основні параметри. Потім клеять спеціальний стікер, а другу його частину віддають операторам, а ми на касі оформляємо далі. Зазначаємо номер телефону, ПІП відправника та одержувача і відправляємо. Посилки вагою більше кілограма складають на складі у спеціальні відсіки за останньою цифрою на стікері. Це для того, щоб швидше знайти відправлення й не затримувати клієнта. Звичайно, є такі вантажі, що на полицю не вміщаються. Наприклад, станки чи холодильник, квадроцикл або шини від сучасного трактора на полицю не помістиш. Тоді знаходяться посеред складу, поки не забере одержувач. А маленькі негабаритні посилочки складаються просто на касі, теж за спеціальною програмою, їх видають оператори. Доставити вчасно вантажі – завдання 3-ох водіїв відділення: Дмитра Давиденка, Дмитра Козака і Владислава Ковальчука. Клієнти вже звикли, що машина щодня у нас о 14.00. А зараз дещо затримується через блокпости в Умані. Але ці незручності тимчасові. Незмінна роль у нашому колективі його безпосереднього керівника Руслана Берези.
З часу, коли тальнівський підприємець Руслан Береза підписав договір з «Новою Поштою», пройшло майже 5 років. За цей час, як кажуть, витекло чимало води. Руслан Олексійович змінив приміщення, створивши оптимальні умови для працюючих, розширив автопарк. Клієнтів у компанії з роками ставало все більше. То ж відкрили відділення в Тальянках (оператор Наталія Сапата), подбавши, в першу чергу, про студентів місцевого коледжу. Згодом з’явилося ще одне відділення і в Тальному (правда, з обмеженням – лише посилки до 5 кілограмів). Обслуговують там клієнтів завжди привітні Олена Береза та Сніжана Тепенко. Є також поштові лавки у селах Кобриновому, Майданецькому, Мошурові, Вишнополі Тальнівського району та Доброводах і Танському Уманського району. Їхню роботу курирує підприємець Береза. Незабаром планує запустити ще 3 поштові лавки у селах району. Їх відкривають в основному у продуктових або промислових сільських магазинах. Незважаючи на обмеження вантажу (до 30 кг), така послуга дуже зручна для сільських жителів, бо не треба витрачатися на дорогу в райцентр.
Щоб компанія працювала, як годинник, треба увесь час дбати про навчання персоналу. У «Новій Пошті» цьому приділяють особливу увагу.
– Ми працюємо у нашій спеціальній програмі, яка складається з двох блоків, – ділиться особливістю роботи оператора Ірина Квашук. – У першому – робота з вантажами та посилками, ми вносимо дані: висота, ширина, довжина, вага, фактична та оголошена вартість. У іншому – всі операції з готівкою. Окремо за обома програмами є навчання. Якщо якесь нововведення, то кожному в особистий кабінет приходить роз’яснення та завдання. До карантину проводили тренінги. Обов’язковим безкоштовним навчанням забезпечують операторів, яких приймають на роботу. Основна вимога до дівчат-операторів – бути уважними.
Не втрачати пильність не завадить і замовникам товарів, особливо, якщо мова йде про незнайомі сайти або приватних відправників. Працівникам пошти не один раз доводилося спостерігати, як клієнт, замість пилососа, отримував коробку з піском, або морські камінці в панчосі, замість мобільного телефону. – До нас у такому випадку претензій немає, – каже керівник відділення. – Я не можу всім рекомендувати користуватися післяплатою. Треба бути обачними та обережними, щоб не попасти в руки шахраїв. Деякі крупні компанії запроваджують послугу безпечний платіж. Вибір за клієнтом.
Самі ж працівники відділення постійно користуються послугами своєї компанії. Як і всі клієнти, замовляють одяг, пральний порошок, побутову техніку, косметику тощо.
– Я люблю свою роботу, – каже операторка Інна за касою і додає: – Увечері зморена повертаюся додому, а наступного ранку, забувши про втому, із задоволенням біжу на роботу. Повірте, це так важливо.
Ліна ЯЛОВСЬКА