Бренд Тальнівщини: навіщо нашій громаді власна символіка

У Тальному на Черкащині поки не створили офіційний бренд міста та громади. На сесії міської ради міський голова Василь Сідько заявив, що оголошує збір пропозицій щодо створення символіки нашої громади. Для чого Тальнівщині бренд вирішили дізнатися журналісти «Нового Дзвону».

Бренд міста – це не просто логотип чи картинка, а насамперед те, до чого вона спонукає, та яку несе ідею чи концепцію. Також бренд складають заходи, тексти про місто, різні ініціативи та проєкти тощо. Бренд має допомагати людині визначитися із тим, що їй цікаво. Це ж стосується і концепції міста в уявленні людей. Він може бути корисним із багатьох боків, але основне його завдання – зацікавити туристів або інвесторів. Це якщо говорити про зовнішній ефект. А внутрішній – це можливість згрупувати громаду навколо певної концепції.

Сучасна тенденція – це створення візуального обрамлення міської ідентичності. У світі та Україні, зокрема, вже згенеровано низку успішних брендів та візуальних рішень для них. Так, відомий всім бренд міста Нью-Йорк із сердечком та шрифтовий логотип Парижа, в який інтегровано символ міста – Ейфелеву вежу. Серед українських міст найпомітнішим досі є Львів із його «пряничними» баштами та Одеса із якорем-серцем.

Брендинг території – це доволі тривалий процес, адже основне місце у ньому займають тематичні дослідження, проведення різного роду опитувань, збір та узагальнення аналітичних даних про всі переваги території. Чим якісніше ці етапи будуть проведені, тим ефективнішим буде кінцевий результат.

За словами Василя Сідька, на Тальнівщині наразі розпочався процес розробки бренду. Міська рада нині співпрацює із головою Черкаського обласного геральдичного товариства та чекає на пропозицій від тальнівчан. Долучитись до цього процесу може кожен житель громади. Для створення візуальної ідентифікації Тальнівщини та планування подальших кроків у просування необхідно почути думку усіх жителів громади, адже саме наші жителі є носіями бренду Тальнівської громади.

Ось що відповів ChatGpt на запитання, що має включати в себе бренд Тальнівської громади?

Бренд Тальнівської громади на Черкащині повинен включати наступні елементи:

  1. Унікальний ідентифікатор: унікальний та запам’ятовувальний символ, що буде використовуватися як логотип, наприклад, символ дерева або іншого символу, що пов’язаний з історією або культурою громади.
  2. Слоган: короткий, лаконічний та запам’ятовувальний текст, що відображає основні цінності та переваги громади, наприклад, “Тальнівщина – зелена територія середини України”.
  3. Цінності та переваги: якщо бренд Тальнівської громади має бути ефективним, то він повинен відображати цінності та переваги громади. Наприклад, цінності громади можуть бути пов’язані з духовною спадщиною, історією та культурою регіону, а переваги можуть включати зручну локацію, розвинену інфраструктуру та чисте навколишнє середовище.
  4. Цільова аудиторія: визначення цільової аудиторії є важливим елементом брендування, оскільки це допоможе відповісти на питання, кому призначений бренд. Цільова аудиторія Тальнівської громади може включати туристів, бізнесменів, інвесторів, студентів та інших зацікавлених осіб.
  5. Ключові пропозиції бренду: ключові пропозиції бренду повинні відображати те, що робить громаду унікальною та відрізняє від інших. Наприклад, це може бути надійна та стабільна економіка, розвинена інфраструктура, привітні та гостинні жителі.

Пропозиції приймаються до 1 травня 2023 року за адресою: м. Тальне, вул. Соборна, 28, каб. 308; по тел. 3-09-05, ел. поштою: talnemr@ukr.net.

В свою чергу, наша редакція теж хоче долучитися до розвитку бренду Тальнівщини та пропонує своє бачення нашої самоідентифікації.

Тая АГАВЕРДІЄВА

Читайте також: «Перестаньте красти, і всім буде добре»: керівник тальнівського «Водоканалу» про підняття тарифів, лічильники та боржиків

Читайте нас також в Telegram!

20.03.2023 11:31
Переглядів: 3243
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.