Жителям Черкащини, які не сплатили за світло, прийдуть повідомлення про заборгованість

Жителі Черкащини, які до 25 листопада не оплатили рахунки за спожиту електроенергію, отримають повідомлення з нагадуванням про заборгованість.
Про це повідомили у пресслужбі ТОВ «Черкасиенергозбут».
На підприємстві нагадують, що відповідно до пункту 4.12 Правил роздрібного ринку електричної енергії, плата за спожиту електроенергію має бути внесена не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо не встановлений інший термін.
Якщо жителі оплатили, але все ж отримали повідомлення про борг, то це могло статися з кількох причин:
- неправильний номер телефону у базі даних. Телефон може не відповідати вашому особовому рахунку. Виправити це можна, звернувшись до кол‐центру;
- затримка надходження платежу, який ще не потрапив на особовий рахунок. Особливо часто таке трапляється при оплаті через АТ «Укрпошта», де кошти можуть надходити протягом до семи робочих днів. У такому випадку просять зачекати;
- помилка під час оплати (наприклад, невірно вказаний особовий рахунок). Якщо це сталося, слід звернутися до Центру обслуговування споживачів або до установи, де оплачували, для виправлення ситуації.
Аби своєчасно отримувати рахунки для оплати, у «Черкасиенергозбуті» рекомендують користуватися сервісом «Електронний рахунок».
Як підключити сервіс «Електронний рахунок»:
- заповнити форму;
- в особистому кабінеті споживача на веб‐сайті ТОВ «Черкасиенергозбут», поставивши відмітку про відмову від паперових рахунків та вказавши електронну пошту і номер телефону;
- у Центрі обслуговування споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут».
*Реклама



