У “Дії” з’явиться ШІ-асистент, якому українці зможуть поскаржитися на владу

У “Дії” в першому кварталі цього року може з’явитись асистент на основі штучного інтелекту, який заслуховуватиме скарги громадян і переадресовуватиме їх до відповідних державних установ.

Про це розповів віцепрем’єр-міністр із інновацій, розвитку освіти, науки і технологій – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров на презентації AI Center of Excellence 4 лютого, передає Інтерфакс-Україна.

Ми працюємо над тим, щоб в “Дії” з’явився такий певний помічник, який може використовувати мову AI, певний AI-агент, до якого ви можете звернутися, якщо у вас є проблема під час взаємодії з державою“, – пояснив Федоров.

За словами Федорова, до помічника можна буде звернутися голосом, адже він буде спроможний трансформувати голос в текст.

Після цього “Дія” визначить, у площині повноважень якого міністерства лежить розв’язання скарги або питання, і перенаправлятиме звернення.

Федоров повідомив, що поява в “Дії” голосового помічника очікується в першому кварталі 2025 року.

Віцепрем’єр також додав, що Мінцифри поставило перед собою мету – до 2030 року ввійти до топ-3 країн світу за рівнем інтеграції та провадження AI-рішень.

Читайте також: З Тальнівщини на передову: Всеукраїнська Аграрна Рада передала ще 10 авто для ЗСУ

Читайте нас також в Telegram!

06.02.2025 16:32
Переглядів: 379
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.