У Черкасах знову з’явилася непристойна реклама
Реклама із текстом “Ох…..а піца” з’явилася в Черкасах. Про це повідомив у “Фейсбуці” активіст ВГО “Молодий Народний Рух” Павло Прибіш.
Маленькими літерами розшифровано значення рекламного слогану: “Ох яка піца”. Проте, дивне “скорочення” наводить на думку про те, що слоган насправді є евфемізом (слово-замінник, уживаний замість грубих або різких слів і висловів, а також умовне позначення деяких власних імен.) “Черкаси – місто, де можливо все. Найкреативніші рекламщики саме тут”, – коментує своє фото пан Прибіш.
Цікаво, що заклад громадського харчування, який таким чином рекламує свої послуги, під час будівництва власного приміщення на площі 700-річчя Черкас позиціонувався як “дитяче кафе”.
Двозначна реклама – не унікальне явище для Черкас. Раніше черкащани висловлювали обурення “непристойним” змістом деяких рекламних оголошень. Дивіться фото.