Один із стратегічних дорожніх напрямків на Черкащині, про який постійно говорять місцеві, – київський
Один із стратегічних дорожніх напрямків на Черкащині, про який постійно говорять місцеві, – київський. У межах проекту #Велике_будівництво вже відремонтували ділянку автошляху М-05 Київ – Одеса.
Повідомляє Роман Боднар на сторпінці у Фейсбук
Дорожники не припиняють роботи і у вихідні.
План Укравтодор – системне оновлення дороги на всій протяжності за 2020-2021 роки. Мова йде не лише про проєктування та капітальний ремонт, а й розвиток придорожньої інфраструктури: сучасних майданчиків відпочинку, встановлення майданчиків Weigh-in-Motion, низку безпекових заходів.
Дорожні роботи на черкаських ділянках здійснювалися підрядною організацією ТОВ “ШРБУ-48”.
Дорога М-05 Київ – Одеса була побудована у 50-60-х роках минулого століття. Є частиною міжнародного транспортного коридору Е95 Гельсінкі – Київ – Одеса – Димитровград – Александруполіс і проходить через Київську, Черкаську, Кіровоградську, Миколаївську та Одеську області протяжністю 504,6 км.
Вже цього року розроблять проєктно-кошторисну документацію на ділянку протяжністю 85 км. Роботи розпочнуться у 2021 році.
Важливо зберегти відремонтовану дорогу – утримання та збереження від руйнації через перевантаження.
У планах керівництва Укравтодору запуск довгострокових контрактів на утримання М-05 (український аналог контрактів OPRC). За законом України такі контракт можуть укладатися на строк до 7 років, та поки що найпоширенішими є 1 та 2-річні контракти.
У рамках пілотного проєкту Укравтодору та МБРР – майданчики WiM встановлені на 5 точках в’їзду до Києва. Один з пілотів встановлений і на М-05, ще один буде встановлено на Хаджибейському лимані та на обході Умані. Ця система дозволяє мінімізувати людський чинник та фіксувати усіх порушників габаритно-вагових обмежень. Та дозволить контролювати порушників габаритно-вагових обмежень із автоматично, без людського втручання, цілодобово.
Служба автомобільних доріг у Черкаській області Укравтодор Alexander Kubrakov