Обслуговувати споживачів можна буде виключно державною мовою

Із 16 січня 2021 року, мовою обслуговування споживачів в Україні має бути виключно державна.

Про це написав мовний омбудсмен Тарас Кремінь у Facebook.

“Всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, зобов’язані обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари і послуги державною мовою. У супермаркеті та в інтернет-магазині, у кав’ярні, банку, на АЗС, в аптеці чи бібліотеці, де б ти не був – обслуговування має бути українською”, – зазначив Кремінь.

Обслуговувати клієнта іншою мовою можна буде лише за його проханням.

Уповноважений із захисту державної мови на своїй сторінці у Фейсбук зазначає:
?? З 16 січня 2021 року мова обслуговування споживачів – українська!

Відповідно до статті 30 Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”, всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, зобов’язані обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари і послуги державною мовою.

У супермаркеті та в інтернет-магазині, у кав’ярні, банку, на АЗС, в аптеці чи бібліотеці, де б ти не був – обслуговування має бути українською. Лише на прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися іншою мовою.

У разі порушення твоїх прав на отримання інформації та послуг українською мовою звертайся до Уповноваженого із захисту державної мови.

? Наша поштова адреса: 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12; e-mail: kremin@kmu.gov.ua??

01.12.2020 16:27
Переглядів: 812
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.