Обслуговувати споживачів можна буде виключно державною мовою
Із 16 січня 2021 року, мовою обслуговування споживачів в Україні має бути виключно державна.
Про це написав мовний омбудсмен Тарас Кремінь у Facebook.
“Всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, зобов’язані обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари і послуги державною мовою. У супермаркеті та в інтернет-магазині, у кав’ярні, банку, на АЗС, в аптеці чи бібліотеці, де б ти не був – обслуговування має бути українською”, – зазначив Кремінь.
Обслуговувати клієнта іншою мовою можна буде лише за його проханням.
З 16 січня 2021 року мова обслуговування споживачів – українська!
Відповідно до статті 30 Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”, всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, зобов’язані обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари і послуги державною мовою.
У супермаркеті та в інтернет-магазині, у кав’ярні, банку, на АЗС, в аптеці чи бібліотеці, де б ти не був – обслуговування має бути українською. Лише на прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися іншою мовою.
У разі порушення твоїх прав на отримання інформації та послуг українською мовою звертайся до Уповноваженого із захисту державної мови.
Наша поштова адреса: 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12; e-mail: kremin@kmu.gov.ua
![]()