Для Черкаської області оберуть слоган. Можна запропонувати свої варіанти
Оголошено конкурс на обрання кращого слогану для майбутнього бренду Черкаської області.
Про це повідомляють на сайті 18000.com.ua.
Конкурс стартує 20 листопада і триватиме до 6 грудня 2019 року.
Свої ідеї можуть запропонувати всі охочі.
Варіант слогану повинен:
• бути коротким, не більше 4-х слів;
• характеризувати регіон;
• передавати харизму Черкащини;
• розкривати її невідомі, цікаві, оригінальні сторони;
• легко запам’ятовуватися;
• продовжити речення: “Черкащина це…”;
• бути націленим на гостей області, які в ній ще ніколи не були та нічого про неї не чули;
• мати обгрунтування – опис слогану (не більше 100 слів).
Переможець конкурсу отримає подарунок – туристичне спорядження (намет, рюкзак, карімат та спальний мішок).
Деталі та умови участі у конкурсі буде опубліковано 20 листопада.