Як працюватиме Катеринопільський ЦНАП? - Вісті Черкащини

Як працюватиме Катеринопільський ЦНАП?

У зв’язку зі створенням Катеринопільської ОТГ відбувається переформатування роботи місцевого Центру надання адміністративних послуг. Відтак розроблене нове положення про ЦНАП, його регламент та сформульовано перелік послуг.
Наразі визначено, що Катеринопільський ЦНАП надаватиме 231 послугу (надалі можливе розширення). Про спектр цих послуг на останній сесії Катеринопільської селищної ради поінформував керівник установи Костянтин Кисіль. Це реєстрація юридичних, фізичних осіб (19), речових прав на нерухоме майно (7), послуги Міністерства юстиції (60), 1 послуга міграційної служби, 1 послуга Державної реєстрації актів цивільного стану, 39 послуг соцзахисту, 20 послуг Держгеокадастр, 1 послуга пожежної служби, 3 послуги Держпродспоживслужби, 2 Держводагентства, 3 Державного управління праці, 70 місцевих. «Згідно із законодавством усі послуги селищної ради віднині надаватимуться через ЦНАП», — наголосив очільник відомства.
Іншими словами, тепер через ЦНАП здійснюватиметься­ реєстрація місця проживання, внесення змін до паспорта, видача довідок, дозволів, витягів, оформлення паспортів, реєстрація прав на нерухоме майно, надаватимуться відомості з Держгеокадастру, назначатимуться субсидії, допомоги тощо.
Попередній графік прийому: понеділок-середа з 8 до 17, четвер з 8 до 20, п’ятниця з 8 до 16 години.
У селах уповноважили старост приймати від людей документи, які необхідно передати в ЦНАП.

Тетяна ІВАШКЕВИЧ

18.02.2021 11:40
Переглядів: 831
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.