Слідкуйте за температурним режимом у магазинах та супермаркетах

Фото з інтернету

Раптова спека вносить свої корективи в життя торгівлі. Нині врази легше придбати зіпсований товар. Навіть консерви герметично закриті, в банках, можуть бути потенційно небезпечними для життя. Адже в кожної з них є гранична температура зберігання. Добре, як продавці, власники магазинів за цим слідкують. А коли ні? Чи у кожній холодильній вітрині ви бачите термометри? Мабуть, мало хто замислювався, що вони там повинні бути. А від цієї маленької дрібнички залежить наше здоров’я і навіть життя.

Днями з цього приводу в Катеринополі розгорівся великий скандал. В одному з місцевих магазинів катеринопільчанка Марина придбала рибний паштет. Коли відкрили його вдома, по кухні пішов стійкий сморід. Зі слів жінки, термін зберігання у продукту не закінчився, а от щодо умов його зберігання у неї виникли сумніви. На банці було написано, що паштет зберігається при температурі від -3 до + 6 градусів.

Марина взяла консерви й повернулась у супермаркет, в якому їх придбала. Однак замість вибачень почула: «Ну і що? Надворі +30, жарко, тому і в холодильниках жарко».

У вітрині з м’ясом та субпродуктами жінка побачила термометр. Каже, що на ньому було + 12. Це при тому, що рекомендована температура зберігання охолодженого м’яса від -1 до +4.

Цією історією жінка поділилась в Інтернет-мережі. З’ясувалось, що й інші люди мали неприємності з цим магазином. Хтось купив тут зіпсовану рибу, хтось м’ясо чи сирок. Інші нарікали, що їм у чеку добавили товари. Найобачніші запевняли, що купують у цьому маркеті переважно фрукти та овочі, які тут помітно дешевші.

«Звісно, жоден магазин не застрахований від зіпсованого товару. Власне, товар може зіпсуватись і в дорозі. Якщо очевидних ознак зіпсованості немає, то не буде ж продавець відкривати банки, аби перевірити. Але його пряме завдання – забезпечити належний температурний режим зберігання, а в разі проблем вчасно й належно відреагувати: прибрати некондиційний товар з полиць, попросити у покупця вибачення за принесені незручності, відшкодувати витрати», – коментує катеринопільчанка Ніна Покальчук.

Втім, не все так просто з вітчизняними магазинами, де часто спрацьовують неофіційні приписи радянської торгівлі. Так, зокрема, одна з дописувачів поскаржилась, що не доїхала ще з купленим м’ясом додому, як знайома їй повідомила, буцімто в магазині святкують, що продали їй зіпсований товар.

Тож у будь-якому разі треба бути уважними, слідкувати за температурними показниками у холодильних вітринах, вимагати, щоб там були термометри, не викидати чеків на придбану продукцію, хоча б до моменту її споживання. А коли не пощастило і ви таки придбали зіпсований товар, не бійтесь його повернути, витребувавши відшкодування. Слідкуйте також, аби зіпсований товар прибрали з полиць. Дбайте про своє здоров’я та здоров’я оточуючих.

 

Марина КАМІНСЬКА

18.06.2020 11:05
Переглядів: 1306
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.