Люди скаржаться на обленерго

Єрківчанин Валерій Прилука (з Катеринопільщини), сам у минулому співробітник РЕМу, який добре знається на тонкощах діяльності цієї установи, звернувся до до керманичів ПАТ «Черкасиобленерго»:

-Займіться навчанням персоналу! Починаючи з колцентру! Тих, хто обслуговує онлай-сервіси передачі показників лічильників! Хто обслуговує абонентську базу Катеринопільського РЕМ! Абсолютне незнання законів фізики – процес споживання електричної енергії є сталим процесом! Електронний прилад обліку запрограмований на дві зони, має два показники! Т1 – показник нічного тарифу! Т2 – показник денного тарифу! Другий місяць поспіль ідуть неправильні нарахування! Випадок не поодинокий!

В інтерв’ю нашому виданню чоловік пояснив, що передавав показники через «Вайбер», де вказував дані за «ніч»і «день», але для нарахування оператор взяв дані лише за «ніч», тобто більші, вписавши їх в обидві колонки. В результаті, за підрахунками оператора, вийшла сума понад 900 гривень, а за підрахунками самого Прилуки – трохи більше 400.

Коментуючи допис Валерія Прилуки у «Фейсбук», багато черкасців теж скаржаться на обленерго. Пишуть, що їм часто дописують по 20-30 кВт, аби сума нарахувань сягнула за 100, щоб порахувати за більшим тарифом.

Окремі дописувачі радять передавати показники спожитої електроенергії 1-го числа. Тоді нічого не дописуватимуть.

«Передаю 1-го, а вони кажуть, що вже написали приблизно», – скаржаться інші інтернет-користувачі.

На офіційному сайті «Черкасиобленерго» зазначено: «Споживач, що є побутовим, зобов’язаний щомісяця станом на 1 число місяця знімати фактичні показники лічильника електричної енергії та надавати їх оператору системи розподілу».

Сподіваємось, обленерго дослухається до нарікань громадян і вдосконалить свою систему обліку та нарахувань.

Тетяна ІВАШКЕВИЧ

26.05.2019 10:54
Переглядів: 1385
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.