Лист читача

Фото з інтернету

До редакції газети звернулась мешканка Катеринополя Лідія Мандрика, яка скаржиться на обслуговування в одному з тальнівських будівельних магазинів.
«Хочу висловити обурення з приводу обслуговування в магазині «Будівельник»,– пише жінка, – який розташований при в’їзді в Тальне (з боку Катеринополя). Ми часто скуповуємось у цьому магазині. Можна сказати, що постійні клієнти. Цього разу (18 травня) хотіли придбати 20 квадратів плитки для ванни. Заплатили гроші за товар і пішли отримувати його на склад. Поперед нас було 4 машини, ми, як і належить, зайняли чергу. Однак отримати товар вчасно, згідно з чергою, нам не вдалося. Продавець відпускав людей хаотично, переважно без черги, посилаючись на те, що так розпорядилось керівництво. З оплаченою квитанцією ми понад 3 години чекали на товар. Надворі спека, у нас на руках була маленька дворічна дитина, яка страшенно стомилась, виснажилась. Вдома теж були невідкладні справи. Проте на це ніхто не зважав. Я звернулась із скаргою до керівника маркету, на що отримала відповідь: «Що мені з ваших 3 тисяч, коли тут під’їжджають клієнти з більш значними замовленнями. Не подобається, то їдьте в «Епіцентр», я вам гроші поверну! Через таких, як ви, я закрив у Катеринополі магазин». Ось таке обслуговування й таке ставлення. Страшенна неповага до людей!»

Лідія МАНДРИКА

30.05.2020 16:16
Переглядів: 613
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.