15 ДТП біля одного будинку. Коли влада вживатиме належні заходи?

15 січня відбувся виконком Катеринопільської селищної ради. Одним із питань, що розглядалось, було клопотання мешканців вулиці Вільного козацтва. Люди вкотре нарікали, що великоваговий транспорт, що курсує їхньою вулицею, руйнує будівлі – хати, хліви погреба. Петро Побережний каже, що на дах його хліва вже вилітало 12 легкових машин. Так було доти, поки не набили високі бетонні стовпи замість паркану. Ще поруч було три ДТП за участю великовагового транспорту. І того – 15!

Комісія селищної ради здійснила поверхове обстеження будинків, розташованих на цій вулиці, й рекомендувала жителям звернутись до компетентних органів, що можуть дати фахову оцінку наявних тріщин і, головне, – визначити їхню природу та походження.

Петро Побережний, Дмитро Ратушний, Олександр Гегедош, Юрій Нестеренко із такою постановкою питання не погодились. З погляду мешканців, експертизу має замовляти та оплачувати селищна рада.

Окрім того, люди вимагали, аби на вулиці облаштували тротуар, посилили освітлення, встановили «лежачі поліцейські» й розіслали підприємцям рекомендації, аби ті шукали для своїх великоваговиків іншу належну дорогу, яка б відповідала нормам руху такого транспорту.

Селищний голова Іван Гегедош пообіцяв, що освітлення посилить, рекомендації розішле, «лежачі поліцейські» облаштують, якщо дозволить патрульна поліція, а от тротуар – річ надто дороговартісна (за попередніми підрахунками – понад 400 тисяч гривень), а, отже, за сучасних економічних умов, − не на часі.

Активістів проблеми голови не вразили. «По закону дорожнє полотно має бути 9 метрів, плюс тротуар, якщо норми не витримані, то нема чого там великоваговикам їздити. Коли вони на дорозі зустрічаються, то людям, хоч на стовпи скачи, нема де дітися», − наполягали мешканці.

Виникли нюанси також із встановленням «лежачих поліцейських». В селищній раді не змогли самотужки розібратись, що це за вулиця: магістральна чи комунальна. На магістральній, буцімто, такі обмеження не можна ставити. Тому подали запит в обласне управління патрульної поліції.

«Яка магістральна? Хто її обслуговує? Місцевий бюджет?! Отже, вона – комунальна, хоч і є частиною автошляху територіального значення (Звенигородка-Катеринопіль-Тальне-Маньківка). Все, що в межах населеного пункту, – комунальні дороги», − пояснив колишній працівник ДАІ Дмитро Ратушний.

Виконком затвердив «дорожню карту», запропоновану Іваном Гегедошем щодо вирішення даного питання, але з урахуванням поправок від активістів. Утім, останні великої віри у те, що проблема вирішиться, не мають, очікують на чергові відписки.

Тетяна ІВАШКЕВИЧ

25.01.2020 16:18
Переглядів: 1349
Коментарiв нема

Залишити відповідь

Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.