У Калинополі старшокласники навчали менших школярів керувати БпЛА

У Калинопільському ліцеї № 1 на Звенигородщині одинадцятикласники, які освоюють курс початкової військової підготовки, провели серію практичних майстер-класів для учнів 5-7 класів із керування безпілотними літальними апаратами (БпЛА).

«Ця ініціатива не лише зацікавила молодших школярів, а й стала чудовою нагодою для обміну знаннями та навичками між різними віковими групами учнів, – зауважує педагогиня Ольга Норенко. – Під час заходу одинадцятикласники, вже маючи певний досвід роботи з дронами, пояснили основи їхньої будови, принципи польоту та основні правила безпечного керування. Проте найцікавішою частиною майстер-класів, безперечно, стала практична сесія. Під пильним керівництвом старших товаришів учні 5-7 класів отримали унікальну можливість особисто спробувати керувати БпЛА. Вони вчилися виконувати базові маневри, злітати, приземлятися та орієнтуватися у просторі за допомогою пультів керування».

Пані Ольга вважає, що цей інтерактивний захід дозволив учням 5-7 класів ознайомитися з основами аеронавтики та отримати цінний практичний досвід у надзвичайно актуальній на сьогоднішній день сфері безпілотних технологій. Для одинадцятикласників же це була чудова можливість продемонструвати свої знання, закріпити навички та розвинути лідерські якості, виступаючи у ролі наставників. «Подібні ініціативи сприяють не лише розширенню кругозору учнів, а й формуванню важливих практичних навичок, які можуть бути корисними у майбутньому», – наголошує вчителька.

Як бачимо, сучасний навчально-виховний процес швидко адаптується до вимог часу: опираючись на базис класичної моделі, демонструє тенденцію до модернізації. Колись діти освоювали комп’ютер. Тепер навчаються роботі з БпЛА. Майбутнє за новими технологіями. Тож Україні треба тримати першість в цій царині!

Марина КАМІНСЬКА

Читайте також: Як підприємець Ігор Новицький перетворив бізнес на волонтерський фронт Тальнівщини: «Ми робили все, що могли – і навіть більше»

Читайте нас також в Telegram!

22.05.2025 09:17
Переглядів: 349
Щоб залишити коментар або відгук під цією публікацією, увійдіть або зареєструйтеся.